آفتاب
لاریجانی در ایسنا:

"ایسنا" در عرصه خبر نوآوری و ابتکار ایجاد کرد/فعالیت این خبرگزاری حرفه‌ای است

"ایسنا" در عرصه خبر نوآوری و ابتکار ایجاد کرد/فعالیت این خبرگزاری حرفه‌ای است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری ایسنا با حرکت خود در عرصه خبر نوعی نوآوری و ابتکار را ایجاد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری ایسنا با حرکت خود در عرصه خبر نوعی نوآوری و ابتکار را ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی که در جمع خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در محل این خبرگزاری سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: مفتخرم که توفیق دیدار دوستان ایسنا و جهاد را پیدا کردم و جهاد دانشگاهی به نوعی درک درستی از شرایط کشور در عملکردش حس می‌شود.

وی جهاد دانشگاهی را یکی از مراکز پرافتخار کشور معرفی کرد و گفت: جهاد کارهای مهمی را در طول دوران تاسیس خود از ابتدا تاکنون انجام داده است.

فعالیت ایسنا حرفه‌ای است

رییس قوه مقننه در بخش دیگری از سخنانش با بیان خاطره‌ای از زمان تصدی مسئولیتش در سازمان صداوسیما، گفت: در آن زمان نگاه به تولید داخل در عرصه تجهیزات رادیو و تلویزیون ایجاد شده بود چرا که پیش از آن تمام فرستنده‌های رادیو و تلویزیون از خارج از کشور وارد می‌شد اما پس از طرح این موضوع گروهی از جهاد دانشگاهی واحد خواجه‌نصیر برای تولید فرستنده‌های رادیویی پیش قدم شدند و به حق نیز خوش درخشیدند.

وی افزود: این حضور جهاد دانشگاهی نمونه‌ای بود بر این موضوع که کارهای بزرگ در داخل کشور قابل انجام است و به نوبه خود حرکت نوینی در عرصه تولید این محصولات در کشور ایجاد شد، ضمن آنکه جهاد دانشگاهی در سایر بخش‌ها نیز استعداد خوبی از خود نشان داده است.

لاریجانی با اشاره به توانمندی ایسنا در عرصه خبر، تصریح کرد: ایسنا جلوه دیگری از توانمندی‌های جوانان در جهاد دانشگاهی است و شاید کسی تصور نمی‌کرد عده‌ای دانشجو بتوانند در عرصه خبررسانی فعالیتی نسبتا حرفه‌ای انجام دهند اما خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشان داد که این موضوع شدنی است و نسل جدید از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است.

وی تاکید کرد: حضور جوانان در ایسنا نشان داد که اگر زمینه مناسب فراهم شود جوانان می‌توانند جست خوبی را در عرصه‌های مختلف داشته باشند و توانایی درخشیدن را دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت ایسنا و حرکت خبرنگاران آن کاری خوب و حرفه‌ای است و نشان دهنده شادابی کار خبر است و امیدواریم موفق باشید.

انتهای پیام

کد N70117

وبگردی