آفتاب

فرمانده نیروی دریایی سپاه: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی ماست

فرمانده نیروی دریایی سپاه: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی ماست

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی و توان بازدارندگی ما در حوزه دفاعی و امنیتی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار دریادار پاسدار علی فدوی در جریان بازدید و تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و مخلصانه مجموعه رزمندگان، فرماندهان، کارشناسان و مدیران مجموعه موشکی عاصف بر لزوم حفظ و تقویت توان و آمادگی برای انجام مأموریت‌ها و راهبردهای امنیتی و دفاعی نظام مقدس اسلامی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما با استکبار جهانی و در صدر آن با نظام سیاسی حاکم بر آمریکا، مشکل سیاسی و اقتصادی نیست بلکه اصل دعوای ما به ماهیت حق و باطلی این دو جریان برمی‌گردد. باطل، حق را برنمی‌تابد و حق نیز تا زمانی از ماهیت حقانیت برخوردار است نمی‌تواند با باطل کنار بیاید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها طی سال‌های اخیر چندین جنگ منطقه‌ای را به راه انداخته‌اند تا از نتایج و پیروزی حاصل از آن برای شروع یک جنگ نظامی علیه ما استفاده کنند اما پیامد این جنگ‌ها چیزی جز ناکامی برای آنان و تقویت توان بازدارندگی برای ما به همراه نداشته است.

فدوی با اشاره به نقش نیروی دریایی سپاه در ایجاد قدرت بازدارندگی، برخی از مؤلفه‌های توانمندی این نیرو را برشمرد و افزود: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی و توان بازدارندگی ما در حوزه دفاعی و امنیتی است.

انتهای پیام

کد N70011

وبگردی