آفتاب
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:

حمایت از صادرکنندگان صنایع دستی خوزستان

حمایت از صادرکنندگان صنایع دستی خوزستان

صادرات صنایع دستی خوزستان، در 9 ماه سال‌ جاری از مرز 3 میلیون و 158 هزار دلار گذشته است.

ایلنا: مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از صادرات ۳ میلیون و ۱۵۸ هزار دلاری صنایع دستی از مرزهای خوزستان خبر داد و گفت: صادرات صنایع دستی در خوزستان رونق گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: صادرات صنایع دستی از مرزهای خوزستان بر اساس اعلام گمرک استان در ۹ ماه سال‌ جاری از مرز ۳ میلیون و ۱۵۸ هزار دلار گذشته است و این میزان صادرات در خوزستان بسیار قابل توجه است.

وی افزود: صادرات صنایع دستی در خوزستان رونق بسیار زیادی گرفته است و از صادرکنندگان در این زمینه حمایت می‌کنیم و می‌کوشیم تا موانع موجود در این بخش را به حداقل کاهش دهیم.

حیدری با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی زیادی در صادرات صنایع دستی دارد، افزود: در دو سال گذشته صادرات در بخش صنایع دستی خوزستان از میزان ۳۰۰ هزار دلار در یک سال به ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار دلار در ۹ ماهه نخست سال رسیده است که این میزان رشد ۱۱ برابری را نشان می‌دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: برای معرفی صنایع دستی خوزستان فعالیت‌های زیادی انجام شده است و در تلاش هستیم تا با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در بهمن ماه سال‌جاری بار دیگر مجالی برای عرضه تولیدات خوزستان ایجاد کنیم.

کد N69771

وبگردی