آفتاب

نماینده‌ نائین: بسیاری از ادارات کل اصفهان بلاتکلیف مانده‌اند

نماینده‌ نائین: بسیاری از ادارات کل اصفهان بلاتکلیف مانده‌اند

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به مسئولین اجرایی کشور گفت: بسیاری از ادارات کل اصفهان بلاتکلیف مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حمیدرضا طباطبایی در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: 40 روز است که مدیریت کل ورزش و جوانان رها شده است و مدیرکل‌هایی هم که هستند نمی‌دانند فردا هم سر کار هستند یا نه؟

او نسبت به تکمیل بیمارستان خور و بیابانک و مرکز درمان شهر خندق با 90 درصد پیشرفت فیزیکی نیز به مسئولین مربوطه تذکر داد و افزود: قرار بود این بیمارستان سال گذشته افتتاح شود اما هنوز هم بلاتکلیف مانده است.

طباطبایی گفت: زمزمه‌هایی شنیدیم که چون این مراکز سوددهی ندارند راه‌اندازی نخواهند شد؛ متاسفیم که آمایش سرزمینی به فراموشی سپرده شده و بحث عدد و رقم و سود در میان است.

این نماینده مجلس با اشاره به گاز رسانی به شهرهای خور و بیابانک نیز عنوان کرد: گازرسانی به این مناطق انجام نگرفته در حالی که مردم 5سال است که انتظار می‌کشند و هر دولتی که می‌آید با وعده و وعید این مساله را می‌گذرانند.

نماینده‌ی نایین در پایان با بیان این که پروژه‌های عمرانی تعطیل هستند خواستار اختصاص پیدا کردن بودجه به مناطق محروم استان اصفهان شد.

انتهای پیام

کد N69413

وبگردی