آفتاب
کارکنان از مصوبه دورکاری استقبال نکردند

معاون رییس جمهور : مصوبه "دورکاری" لغو نشده است

معاون رییس جمهور : مصوبه "دورکاری" لغو نشده است

در پی انتشار خبر لغو بخشنامه دورکاری، معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده گفت: مصوبه دورکاری لغو نشده و همچنان در دستور کار دولت است.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اعلام این خبر اظهارکرد: دورکاری کارکنان دولت مصوبه سازمان مدیریت و و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در دولت دهم بود و دولت یازدهم به منظور انجام بررسی ‌کارشناسی، از دستگاه‌های مجری این مصوبه درباره اجرای آن گزارش گرفته است.

وی افزود: مجموع این گزارش‌ها نشان‌دهنده آن است که از مصوبه دورکاری استقبال چندانی نشده و اهداف از پیش تعیین شده نیز محقق نشده و نتیجه و کارآیی لازم را نداشته است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: با توجه به نتایج به دست آمده بحث لغو مصوبه دورکاری به طور کلی مطرح و در کمیسیون اجتماعی دولت بررسی شد که بیشتر اعضای این کمیسیون رای دادند که بحث لغو مصوبه به طور کلی در دستور قرار بگیرد و ایجاد ساخت‌ها و زیر ساخت‌های لازم برای اجرای درست دورکاری بررسی شود.

وی تاکید کرد: در حال گام برداشتن در مسیر توسعه هستیم و چنین طرح‌هایی مانند دورکاری را نمی‌توان نادیده گرفت و به علت استفاده از فناوریهای نوین در کار در دنیا ضرورت ایجاب می‌کند که به این طرحها توجه کنیم.

انتهای پیام

کد N69176

وبگردی