آفتاب
نماینده آذرشهر و رامیان:

امروزه همچنان زیاده‌خواهی‌های آمریکا از مسائل مهم جهان است

امروزه همچنان زیاده‌خواهی‌های آمریکا از مسائل مهم جهان است

نماینده مردم آذرشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه زیاده‌خواهی‌های آمریکا و بهانه‌جویی‌های او در موضوعاتی چون انرژی هسته‌یی و حقوق بشر از مسائل مهم جهان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صابری طی نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: تنها کشور استفاده‌کننده از بمب هسته‌یی، ناقض حقوق بشر و حامی تروریسم دولتی و گروه‌های تکفیری آمریکاست و دلیل آن نیز مخالفت با اسلام و انقلاب است.

وی افزود: آمریکا بداند تا زمانی که در این مسیر ضداسلامی و انسانی حرکت کند خصومت ملت ایران با آمریکا باقی است. در این راستا احیای حربه کهنه اختلافات مذهبی خصوصا اختلاف بین شیعه و سنی از اصلی‌ترین دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل پلید است لذا ضمن دعوت از همه مسلمانان از آنان می‌خواهیم جریانات تندروی تکفیری و وهابی را محکوم کنند.

نماینده مردم آذرشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رییس‌جمهور، گفت: از ایشان می‌خواهم بعد از نرمش قهرمانانه و توفیقات هسته‌یی برای حل مشکلات اقتصادی مردم همت مضاعف نمایند و توجه کنند که راه‌حل اصلی حل مشکلات هسته‌یی استمداد از بیگانگان نیست بلکه توجه به استعدادهای درون‌زا و مردمی و رفع موانع تولید و مبارزه بی‌اغماض با فساد اقتصادی راهکار برون‌رفت از بحران اقتصادی است.

صابری ادامه داد: از رییس‌جمهور می‌خواهم از دستاوردهای هسته‌یی حمایت نمایند و جلوی نگرانی‌های جدی و حذف مدیران شایسته و توانمند را بگیرند تا بتوان در مسیر پیش‌رو همچنان با قوت و صلابت به پیش برویم.

نماینده مردم آذرشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود در ارتباط با مشکلات حوزه انتخابیه، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم نسبت به تقویت زیرساخت‌های کشاورزی در استان گلستان اقدام جدی نمایند. از دولت خواستارم برای تکمیل سدهای گلستان دقت نظر به کار گیرند. از سازمان محیط زیست نیز می‌خواهم نسبت به اتمام مطالعات زیست محیطی سد قره‌چای رامیان اقدام سریع نمایند و در نهایت از وزیر کشور می‌خواهم ارتقای بخش فندرسک به شهرستان فندرسک را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

کد N69069

وبگردی