آفتاب

ارتش اسرائیل به حالت آماده‌باش کامل درآمد

ارتش اسرائیل به حالت آماده‌باش کامل درآمد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد برای مقابله با هرگونه حملات هوایی به جنوب اراضی اشغالی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی نسبت به لغو توافق آتش‌بس با رژیم صهیونیستی در صورت ادامه اشغالگری‌های این رژیم هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به منظور آمادگی برای رویارویی با هرگونه حمله جدید به اراضی اشغالی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

رادیو اسرائیل همچنین اعلام کرد: ارتش اسرائیل تهدیدات گروه‌های مختلف فلسطینی علیه اسرائیل را با دیده جدیت می‌نگرد و به منظور رویارویی با هرگونه تلاشی جهت تحکیم قدرت و مواضع گروه‌های فلسطینی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی با نوار غزه به حالت آماده باش کامل درآمده است.

این در حالی است که نخست‌وزیر و وزیر دفاع جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی را به ادامه حملات موشکی به اراضی اشغالی تهدید کردند.

از سوی دیگر، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سامانه گنبد آهنین در شهر "اشدود" واقع در جنوب اراضی اشغالی مستقر کرده است.

شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز روز یکشنبه اعلام کرد: ادامه حملات موشکی از سوی غزه به اراضی اشغالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

بنیامین نتانیاهو نیز اعلام کرد: سیاست امنیتی اسرائیل در مقابله با خطرات امنیتی این است که هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند و باید بگویم که هر اقدامی علیه اسرائیل را به سخت‌ترین شکل ممکن پاسخ می‌دهیم.

وی افزود: تل‌آویو مصمم است که امنیت را به جنوب اراضی اشغالی بازگرداند.

از سوی دیگر، "گردان‌های قدس"، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای نسبت به ادامه اشغالگری‌های اسرائیل در غزه هشدار داد و اعلام کرد ادامه این اقدامات رژیم صهیونیستی باعث می‌شود که توافق آتش‌بس لغو شود.

در این بیانیه آمده است: ادامه اقدامات خصمانه و اشغالگری‌های اسرائیل در اراضی فلسطینی، هدف قرار دادن پایگاه‌ها و زیرساخت‌های شهری و مسکونی در غزه باعث می‌شود که توافق صلح میان ما و اسرائیل لغو شود.

انتهای پیام

کد N68901

وبگردی