آفتاب

ردپای سارکوزی در افشای رسوایی اخلاقی اولاند

ردپای سارکوزی در افشای رسوایی اخلاقی اولاند

واحد مرکزی خبر نوشت:

با افشای رسوایی اخلاقی فرانسوا اولاند با ژولی گیه، هنرپیشه معروف فرانسوی، منابع نزدیک به کاخ الیزه، از نیکولا سارکوزی رئیس جمهوری پیشین این کشور به عنوان متهم اصلی افشای این ارتباط یاد می کنند.  متهم اصلی در افشای این خبر سارکوزی است.  از نگاه مشاوران دستگاه امنیتی فرانسه، سارکوزی در افشای ملاقات های سری اولاند با گیه نقش دارند و دلیل این اقدام نیز این است که سارکوزی هنوز در دستگاههای امنیتی کشور نفوذ دارد.

در همین حال روزنامه ساندی تایمز انگلیس نوشت:« البته اصل ارتباط اولاند با گیه مشکل ساز نیست زیرا در فرانسه ارتباط های ویژه شخصیت های سیاسی مشکل آفرین نیست ضمن اینکه روسای جمهوری پیشین فرانسه نیز موارد مشابهی داشتند».
به گزارش پایگاه خبری ایلاف، والری ژیسکار دستن، ژاک شیراک، فرانسوا میتران و نیکولا سارکوزی از جمله روسای فرانسه هستند که هر کدام با افراد خاصی روابط خارج از ازدواج داشتند و حتی میتران از زندگی پنهانی و دوم خود با خانم مازارن صاحب یک دختر شده بود. 
اولاند هیچگاه ازدواج نکرد؛ او با «سیگولن رویال» از همکاران خود در حزب سوسیالیست فرانسه ارتباط داشت و پس از جدایی با «والری تری یر ویلر» ارتباط برقرار کرد.

5252

کد N68133

وبگردی