آفتاب

سیاستمدار انگلیسی به دلیل انتقاد از همجنس بازان از حزب خود معلق شد

سیاستمدار انگلیسی به دلیل انتقاد از همجنس بازان از حزب خود معلق شد

لندن - ایرنا - یک سیاستمدار عضو حزب ملی گرای ˈیوکیپˈ انگلیس به دلیل انتقادات صریح خود از همجنس بازان، از عضویت در این حزب معلق شد.

به گزارش ایرنا، ˈدیوید سیلوسترˈ عضو شورای شهر ˈهنلیˈ در منطقه آکسفورد شایر دیروز با انتشار نامه ای در روزنامه محلی ˈهنلی استانداردˈ گفته بود که ترویج و قانونی کردن به اصطلاح ازدواج همجنس گرایان باعث بروز بلایای طبیعی می شود.

وی افزوده بود: حمایت دولت دیوید کامرون از قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان عامل وقوع سیل و توفان های اخیر بوده است.

مناطق مختلف انگلیس طی ماههای اخیر شاهد وقوع سیل و توفان های زیادی بوده و در کمتر از یک ماه گذشته حدود 10 نفر نیز بر اثر این حوادث جان خود را از دست داده اند.

سیلوستر که پیشتر عضو حزب محافظه کار تحت رهبری دیوید کامرون بود، سال گذشته در اعتراض به حمایت دولت از به اصطلاح ازدواج همجنس گرایان از این حزب جدا شد و به حزب استقلال انگلیس (یوکیپ) پیوست.

وی در روزنامه ˈهنلی استانداردˈ نوشته است که پیشاپیش به دیوید کامرون هشدار داده بود که قانونگذاری در مورد ازدواج همجنس گرایان منجر به فاجعه خواهد شد.

پارلمان انگلیس سال گذشته میلادی با تصویب لایحه ای، به اصطلاح ازدواج همجنس گرایان این کشور را قانونی کرد.

این عضو شورای شهر ˈهنلیˈ افزوده است: اقدام نخست وزیر در حمایت از این لایحه متکبرانه و در تقابل با انجیل و تعالیم مسیح بود.

وی نوشته است: متون کتاب مقدس بطور شفاف تصریح دارد که اگر ملتی مسیحی ایمان خود را از دست بدهد و بر خلاف انجیل و تعالیم مسیح عمل کند، گرفتار مصایب و فجایعی نظیر توفان، طاعون و جنگ خواهد شد.

وی با اشاره به هشدارهای قبلی خود به کامرون، تاکید کرده است: هر کس هر چقدر هم که قدرتمند باشد اگر در مقابل تعالیم الهی بایستد، نمی تواند از مجازات فرار کند.

انتشار نامه این سیاستمدار عضور حزب یوکیپ، انتقادات زیادی را بویژه از سوی گروههای حامی همجنس بازان برانگیخت ولی وی بار دیگر در مصاحبه ای با یک رادیوی محلی در آکسفوردشایر سخنان قبلی خود را تکرار کرد.

در پی انجام این مصاحبه، حزب یوکیپ روز یکشنبه عضویت دیوید سیلوستر را در این حزب معلق کرد.

این در حالی است که یک سخنگوی حزب یوکیپ دیروز گفته بود با اینکه دیدگاه های مطرح شده از سوی سیلوستر، موضع رسمی حزب نیست ولی او حق دارد آزادانه دیدگاه های خود را مطرح کند.

اروپام**345
کد N68059

وبگردی