آفتاب

چهارمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل و لوستر آغاز به کار کرد

چهارمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل و لوستر آغاز به کار کرد

تهران - ایرنا - چهارمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل و لوستر ˈهدکس 2014ˈ به همت انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران آغاز به کار کرد.

دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون با بیان این که این نمایشگاه تا 4 بهمن ماه میزبان علاقمندان است ، گفت: در این نمایشگاه آخرین طرح ها و دستاوردهای حوزه مبلمان و دکوراسیون شامل انواع مبلمان منزل اعم از مدرن و کلاسیک، انواع صندلی و میز ناهارخوری، سرویس خواب، ویترین، کالای خواب، لوستر و روشنایی و انواع تزئینات داخلی منزل ارائه می شود.

رامین سمیع زاده افزود: بخش عمده ای از کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه به عنوان کیفی ترین محصولات حال حاضر کشور مطرح است که با توجه به قیمت مناسب، کیفیت خوب و فاصله زمانی که برای تحویل مبلمان مورد نیاز است، بهترین بازه زمانی برای خرید مردم تا قبل از عید است.

مدیرنمایشگاه ˈهدکس 2014ˈ تصریح کرد: این نمایشگاه با شعار احترام به پیشکسوتان صنفی، اعتماد به جوانان دانشگاهی و در مسیر ایجاد ارتباط سیستماتیک و دینامیک بین صنعت و دانشگاه با حضور نام های برتر مبلمان و لوستر در فضایی استاندارد برگزار می شود.

عضو هیات مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون همچنین در خصوص شرایط امروز بازار مبلمان گفت: با توجه به تثبیت نسبی نرخ ارز، بازار مبلمان نیز به آرامش رسیده و شاهد رونق این بازار خواهیم بود.

سمیع زاده در خصوص فعالیت های انجمن در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه گفت :در حاشیه نمایشگاه هدکس و در قالب مسابقه سراسری طراحی مبلمان با رویکرد ایرانی، نمونه های مبلمان ساخته شده توسط دانشجویان رشته های طراحی صنعتی و طراحی مبلمان به نمایش در آمده که تولیدکنندگان مبلمان می توانند از آن بهره گرفته و با تعامل و بکارگیری متخصصین طراحی صنعتی در کارخانجات خود، شکاف و فاصله بین صنعت در دانشگاه را کاهش دهند تا ضمن حل مشکل جذب نیروی متخصص در واحدهای تولیدی و ارتقای سطح اشتغال در داخل کشور، در جهت تولید مبلمان با ذائقه و نیاز ایرانی حرکت کنند.

وی ادامه داد: در راستای آمادگی رقابت با طراحان و تولیدکنندگان در عرصه های بین المللی و در مسیر حضور قدرتمند در فضای ICT( فناوری اطلاعات و ارتباطات) مسابقه نرم افزاری طراحی مبلمان و دکوراسیون با رویکرد بکارگیری نمادها و آرایه های معماری ایرانی توسط انجمن صنفی برگزار می شود.

دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون برگزاری سمینارهای آموزشی رایگان در طول دوره نمایشگاه را دیگر اهداف نمایشگاه اعلام کرد و گفت: بازدیدکنندگان اعم از عموم مردم، دانشجویان و علاقه مندان به مباحث تئوریک و اصول عملی در حوزه مبلمان، دکوراسیون، معماری و روشنایی می توانند به طور رایگان از آن بهره گرفته و پس از اتمام دوره گواهی نامه معتبر دریافت کنند.



** تجاری سازی ایده های صنعتی در صنعت مبلمان

دبیرکل شورای ملی مبلمان نیز از تجاری سازی ایده های صنعتی در صنعت مبلمان خبرداد و گفت: با توجه به این ایده صادرات مبلمان رونق می گیرد.

مظفر علیخانی در حاشیه آغاز به کار چهارمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل و لوستر در جمع خبرنگاران گفت: تجاری سازی ایده ها در صنعت مبلمان در دستور شورای ملی مبلمان قرار گرفته است و در عین حال، از خلق ایده های جدید نیز حمایت می شود؛ چراکه این کار به صادرات مبلمان و رونق صنایع وابسته به آن کمک خواهد کرد.

دبیر کل شورای ملی مبلمان با بیان این که در این صورت صادرات مبلمان رونق می گیرد، افزود: به دنبال حماسه سیاسی که با انتخابات ریاست جمهوری در کشور شکل گرفت، اکنون فعالان اقتصادی در حمایت از دولت و دیپلماسی آن برای بهبود روابط با دنیا، در حال ایجاد حماسه اقتصادی بوده و بر این اساس، دو بخش تولید و تجارت در شرایط فعلی کشور بیش از گذشته در تکاپو برای رشد هستند.

وی تصریح کرد: اصلاح فضای کسب و کار و توسعه فعالیتهای اقتصادی از یک سو و اهتمام فعالان اقتصادی در بخش خصوصی راهگشای دستیابی به حماسه اقتصادی است.

اقتصام (3) ** 1574 **1561
کد N67475

وبگردی