آفتاب

اندیشمند بحرینی :تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی آمریکا و صهیونیست ها را عصبانی می کند

اندیشمند بحرینی :تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی آمریکا و صهیونیست ها را عصبانی می کند

تهران - ایرنا - ˈسید جعفر علویˈ از رهبران جریان عمل اسلامی بحرین برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در تهران را با اهمیت دانست و گفت: مهمترین محور این رویداد تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی یعنی همان چیزی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها را بسیار عصبانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علوی در حاشیه بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: مهمترین محور این کنفرانس تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی یعنی همان چیزی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها را بسیار عصبانی می کند زیرا آنها از وحدت مسلمانان درهراسند.

عضو جریان عمل اسلامی بحرین به انقلاب در این کشور اشاره کرد و افزود: اعتراض ها و تظاهرات در بحرین همچنان ادامه دارد و دولت سیاست های خود را برپایه خدعه و نیرنگ ادامه می دهد و در پی تحقق مطالبات مردم نیست. دولت بحرین در ظاهر دم از گفت و گوی ملی می زند و اقدام به قلع و قمع انقلابیون و سرکوب آنها می کند.

علوی توضیح داد: دولت بحرین به جای پاسخ گویی به خواسته های ملت بحرین در پی متهم کردن کشورهای مسلمان دیگر از جمله ایران به حمایت از انقلابیون است.

علوی به اهمیت و جایگاه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران اشاره کرد و ادامه داد: این گونه اجتماعات در واقع تجمع نخبگان فرهنگی و سیاسی است و به تقریب دیدگا هها در جهان اسلام منجر می شود ودر واقع تاکیدی بر آیه شریفه ˈتعاونوا علی البر و التقویˈ است.

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد با سعاد پیامبر رحمت محمد صلی الله علیه و آله و سلم از 27 تا 29 دی ماه در سالن اجلاس سران تهران برپاست.

مترجمام **1453**1408**1010
کد N67392

وبگردی