آفتاب

ارتش سوریه دهها تروریست را در مرزهای لبنان به هلاکت رساند

ارتش سوریه دهها تروریست را در مرزهای لبنان به هلاکت رساند

بیروت – ایرنا – ارتش سوریه دهها تروریست تکفیری را که قصد داشتند از مرزهای لبنان وارد این کشور شده تا خود را به حومه القصیر جنوبی این شهر راهبردی برسانند، به هلاکت رساند.

به گزارش ایرنا به نقل از المنار، ارتش سوریه همچنین موفق شد چندین پایگاه ، مخفی گاه و انبار سلاح تروریست های تکفیری را در روستاها و شهرک های ریف شهر حمص نابود کند.

براساس این گزارش، تروریست های تکفیری قصد داشتند خود را از طریق خاک لبنان به بلندی های العبودیه و مثلث النعیمات و کشتزار الحسوانی در حومه القصیر جنوبی برسانند که با کمین ارتش سوریه مواجه شدند.

یک منبع نظامی سوری به شبکه المنار گفت: بعداز تنگ شدن اوضاع بر عناصر مسلح ناشی از هلاکت صدها تن از تروریست های عضو گروه جبهه النصره و آنچه خود را ارتش آزاد می داند در درگیری های حمص و موفقیت ارتش سوریه در آزاد کردن مناطق اشغالی منطقه و قطع خطوط کمک رسانی از شهر عرسال لبنان به حمص و منطقه القلمون، تروریست ها تلاش کردند که در منطقه القلمون متمرکز شوند.

این منبع نظامی سوری افزود: برنامه عناصر مسلح این بود که از طریق گذرگاه جوسیه – العبودیه خود را به القصیر برسانند و با یک حمله این شهر را دو باره اشغال کنند تا در مذاکرات اجلاس ژنو 2 از موضع قدرت میدانی وارد گفت وگو شوند اما این تنها یک رویا بود.

وی تاکید کردکه عناصر مسلح تروریست باید منتظر ضربه های سنگین تری باشند و بدانند نیروهای ارتش سوریه همه جا در کمین و تعقیب آنها هستند.

خاورم ** 1324
کد N67035

وبگردی