آفتاب
کاتب در گفت وگو با ایلنا:

روز دوشنبه وارد بخش هزینه‌ای بودجه خواهیم شد

روز دوشنبه وارد بخش هزینه‌ای بودجه خواهیم شد

بنا داریم تا شش بهمن بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق پایان پذیرد تا این لایحه در روز ۸ بهمن وارد صحن علنی مجلس شود/ نیاز آنچنانی به اصلاحیه و یا فرستادن متمم بودجه نیست.

سخنگوی کمیسیون تلفیق سه شیفته برگزار شدن جلسات این کمیسیون را تکذیب کرد و تاکید کرد: ما فقط در روز دوشنبه استثنائا جلسات کمیسیون تلفیق را سه شیفته برگزار می‌کنیم.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سه شیفته شدن جلسات کمیسیون تلفیق از روز دوشنبه گفت: این مسئله صحت ندارد و ما فقط در روز دوشنبه استثنائا جلسات کمیسیون تلفیق را سه شیفته برگزار می‌کنیم و در مابقی روز‌ها براساس روال قبلی این کمیسیون کار خویش را انجام خواهد داد.

وی در خصوص اینکه بررسی کمیسیون تلفیق بر روی بودجه کی به پایان خواهید رسید و این لایحه به صحن علنی خواهد آمد اظهار داشت: بنا داریم تا شش بهمن بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق پایان پذیرد تا این لایحه در روز ۸ بهمن وارد صحن علنی مجلس شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در پاسخ به این سوال که آقای ترکان گفته‌اند که در صورت رفع تحریم‌ها در گام اول دولت اصلاحیه برای بودجه به مجلس خواهد فرستاد، تصریح کرد: دولت می‌تواند در این باره اقدام کند، اما ما در این باره فکر کرده‌ایم و نیاز آنچنانی به اصلاحیه و یا فرستادن متمم بودجه نیست.

کاتب در خصوص اینکه روز دوشنبه کدام بخش از لایحه بودجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: ما روز دوشنبه وارد بخش هزینه‌ای بودجه خواهیم شد.

کد N66049

وبگردی