آفتاب
با در دست گرفتن پرچم رژیم صدام معدوم؛

تظاهرات حامیان داعش در اردن : از انقلاب بزرگ علیه دولت مالکی حمایت می کنیم!

تظاهرات حامیان داعش در اردن  : از انقلاب بزرگ علیه دولت مالکی حمایت می کنیم!

به نظر می رسد مسئله فلسطین برای اعراب کاملا به فراموشی سپرده شده است تا جایی که جمع اندکی از اردنی ها به جای اعلام تصمیم خود برای رفتن به جهاد علیه صهیونیستها، از تصمیم خود برای رفتن به عراق برای حمایت از تروریستهای تکفیری خبر داده و این تروریستها را مجاهد خوانده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، پایگاه المسله نوشت تنها چند روز پس از تصمیم عراق برای کاهش شدید بهای نفت صادراتی به اردن به 20 دلار برای هر بشکه، جمعیت اندکی از اردنی ها در مقابل سفارت عراق در امان تظاهرات کرده و در اقدامی سئوال برانگیز از تروریستهای تکفیری در الانبار حمایت کردند.

این تعداد اندک شعارهای تامل برانگیزی همچون " ای بغداد ما می آییم، برای آزادی عراق به پا خیزید، مخالفت خود را با عملیات ارتش و عشایر عراق علیه تروریست ها و گروههای مسلح در الانبار اعلام کردند.

اردنی های حامی تروریست های تکفیری که فراموش کرده اند جهاد واقعی در فلسطین اشغالی علیه اشغالگران قدس قبله نخست مسلمانان است نه علیه کسانی که با تروریستهای تکفیری می جنگند، همچنین از آنچه انقلاب بزرگ عراق علیه دولت نوری المالکی نخست وزیر عراق خواندند، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع مخالفت خود را با عملیات نیروهای امنیتی عراق در استان الانبار علیه تروریستها اعلام کردند.

نکته جالب اینکه معدود افراد شرکت کننده در تجمع ضد عراقی، نوری المالکی نخست وزیر عراق را مسئول اقدامات خشونت آمیز در مناطق غربی عراق معرفی کرده و مدعی شدند وی طرحهای ایران را اجرا می کند.

همچنین گروهی که نام خود را کمیته اردنی حمایت از انقلاب عراق خوانده، حمایت خود را از آنچه به زعم خود انقلاب بزرگ عراق علیه دولت نوری المالکی توصیف کرده، اعلام کرده است.

این افراد با در دست گرفتن پرچم رژیم بعثی صدام معدوم، ارتش عراق را به طایفه گری و دنباله روی از ایران متهم کردند.

اقدام خصمانه جمعیت اندکی از اردنی ها در حمایت از تروریست های تکفیری که دولت و ملت عراق در حال جنگ با آنها هستند، در حالی است که چند روز پیش دولت عراق، تصمیم به کاهش قیمت نفت صادراتی به اردن گرفته بود.

اردن در حال حاضر روزانه حدود 10 هزار بشکه نفت از عراق با قیمت های بسیار پایین وارد می کند.

خاطر نشان می شود نوری المالکی نخست وزیر عراق با هشدار به برخی رژیمهای عربی به سبب حمایت از تروریستهای تکفیری در استان الانبار در غرب عراق بر ادامه عملیات قاطع ارتش و عشایر با تروریستها تاکید کرده است.

کد N65857

وبگردی