آفتاب
مراسم معارفه امام جمعه جدید ارومیه

تقوی: فرمایشات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب است

تقوی: فرمایشات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب است

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین "تقوی" در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی و مراسم معارفه امام جمعه جدید ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، افزود: امامت در تفکر شیعی به عنوان یک اصل اعتقادی است که به امر خداوند متعال در روز غدیر اعلام شد؛ امام مفسر مفاهیم الهی است که حرکت های سیاسی مردم را در سطح بالایی تعیین می کند.

وی با بیان اینکه، سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امروز با رهبری بی نظیر خود محور وحدت در جامعه است که اگر به این موضوع توجه شده و ابعاد مختلف آن کالبد شکافی شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

وی افزود: باید قدر امامت را بدانیم چرا که با موفقیت امامت دین بر مردم به اتمام می‌رسد، اکنون اجتماع ما بر محور امامت جمع شده که پیشرفت کشور را مدیون این موضوع هستیم.

حجت السلام و المسلمین "تقوی"، امام جمعه را شاخه ای از امامت الهی دانست و تصریح کرد: حجت الاسلام حسنی فقط در نماز جمعه امامت نمی کردند بلکه با مجاهدت و مبارزه، امامت و فرماندهی جامعه را در زمان های حساس نیز بر عهده داشتند.

وی با اشاره به دفاع و پشتیبانی های مقام معظم رهبری از حجت الاسلام حسنی، اظهار کرد: در زمانی که استکبار جهانی در فضای مجازی با راه انداختن موجی از اخبار پوچ، خواهان تخریب حجت الاسلام حسنی بودند، به جرات می توانم بگویم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیش از همه به پشتیبانی از ایشان پرداختند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام حسنی در دوران مسوولیت بیش از 20 ساله بنده، حتی یک درخواست شخصی نداشتند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام حسنی را نماد ایستادگی و ولایت مداری عنوان کرد و افزود: ایشان کارنامه ای مثال زدنی و درخشان از خود دارند و تا آخرین توان خود بدون هیچ چشم داشتی به خدمت پرداختند، امیدواریم حجت الاسلام سید مهدی قریشی نیز به عنوان فردی جوان و دانشگاهی راه ایشان را ادامه دهد.

انتهای پیام

کد N64883

وبگردی