آفتاب

مراسم گرامیداشت حجت‌الاسلام نیکبخت برگزار شد

مراسم گرامیداشت حجت‌الاسلام نیکبخت برگزار شد

مجلس ترحیم و مراسم گرامیداشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین نیکبخت، جانشین فقید رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مراسم صبح امروز (پنجشنبه) با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، روحانیون و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در مسجد شهدای شهرک شهید سرلشگر فلاحی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و مداحی توسط یکی از مداحان اهل بیت، حجت‌الاسلام والمسلمین بحرینی طی سخنانی با بیان برخی از خصوصیات اخلاقی مرحوم حجت‌الاسلام نیکبخت، وی را انسانی ولایتمدار و عاشق خدمت دانست که در دل‌ها جای داشت.

وی افزود: انسان‌ها در جوهر انسانیت خود با یکدیگر برابرند و تفاوت‌هایی در آنها وجود دارد که برای ارتباط و شناخت بهتر یکدیگر است، نه برای فخر فروشی. امتیاز انسان‌ها با انتخاب حاصل می‌شود و خوش به حال کسی که در انتخابش درست عمل کند.

بحرینی همچنین گفت: آنچه ارزش است اینست که خود آن را انتخاب کرده و بدست آورده باشیم. برخی از این ارزش‌ها نظیر تقوا، علم و معرفت در قرآن کریم نیز به آنها اشاره و تاکید شده است و مرحوم حجت‌الاسلام نیکبخت به این دلیل عزتمند بود که این سه ویژگی را در خود داشت.

در پایان این مراسم، پیام تشکر حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از کلیه فرماندهان، مسئولان و روحانیون ارتش و دیگر نیروهای مسلح که در مراسم تشییع، ترحیم و خاکسپاری مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین نیکبخت شرکت کردند، قرائت شد.

انتهای پیام

کد N63815

وبگردی