آفتاب

وکیل مشرف خواستار انتقال وی به آمریکا شد

وکیل مشرف خواستار انتقال وی به آمریکا شد

یکی از وکلای پرویز مشرف، نخست‌وزیر پیشین پاکستان که به علت "خیانت" به کشورش در حال محاکمه است، گفته که مشرف باید به دلیل مشکلات قلبی به آمریکا برود تا معالجات خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، انور منصور خان اعلام کرده که مشرف به علت مشکلات قلبی اخیر باید به آمریکا منتقل شود.

خان نامه‌ای را که از یک پزشک در مرکز پزشکی منطقه‌ای واقع در تگزاس دریافت کرده، به دادگاه ارائه کرده است. در این نامه که توسط ارجمند هاشمی، مدیر مرکز قلب این مرکز امضا شده، درخواست انتقال مشرف به بیمارستانی در آمریکا مطرح شده است.

مشرف هم‌اکنون به عنوان بیمار در مرکز قلب نیروهای مسلح در روالپندی، حومه اسلام‌آباد، بستری است. وی پس از"نارسایی قلبی" که پیش از این در مسیر دادگاه برای وی اتفاق افتاد، به این مرکز انتقال داده شد و نتوانست در جلسه دادگاه شرکت کند.

دادگاه نیز گزارشی را از بیمارستان روالپندی دریافت کرده بود که در آن شرایط مشرف شرح داده شده بود. قضات دادگاه اعلام کرده بودند که بر اساس این گزارش اوضاع جسمانی مشرف چندان وخیم نیست که وی نتواند در دادگاه شرکت کند.

این دادگاه در هفته گذشته حکمی صادر کرده بود که بر اساس آن مشرف باید سه‌شنبه گذشته در دادگاه حاضر می‌شد، اما وی مجددا از حضور در دادگاه امتناع کرد.

وکیل مشرف عنوان کرد که شرایط جسمانی رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان هنوز مساعد نیست.

انتهای پیام

کد N63799

وبگردی