آفتاب
دستورکار کمیسیون کشاورزی درهفته آتی

بررسی وضعیت آلودگی هوا با حضور ابتکار/ گزارش کارگروه نجات تالاب‌های کشور

بررسی وضعیت آلودگی هوا با حضور ابتکار/ گزارش کارگروه نجات تالاب‌های کشور

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی این هفته ضمن بررسی آلودگی‌های هوا در شهرهای مختلف، گزارش کارگروه منتخب نجات تالاب های کشور را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیسیون کشاورزی دوشنبه هفته آینده جلسه مشترکی با ابتکار معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت و محیط‌ زیست و معاونینش در مورد وضعیت آلودگی هوا در شهرهای کشور برگزار می‌کند. جلسه‌ای که در محل سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار می‌شود.

همچنین کمیسیون کشاورزی گزارش کارگروه منتخب در مورد طرح نجات و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بررسی طرح اصلاح بند «د» ماده 2 قانون اراضی مستحدث و ساحلی و طرح نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه های اجرایی از دیگر موارد کاری کمیسیون به شمار می‌رود.

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد اداره منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی نیز در جلسه سه‌شنبه هفته آینده کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین گزارش هیات اعزامی به شهرستان مبارکه استان اصفهان نیز در جلسات هفته آینده کمیسیون استماع شده و نشست مشترکی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

سه هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای کشور، عملکرد تبصره 13 و عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز هفته آینده نیز به بررسی گزارش‌های واصله می‌پردازد.

انتهای پیام

کد N63650

وبگردی