آفتاب

واکنش کاربران خبرآنلاین به اظهارات باهنر مبنی بر عبور اصلاح طلبان از روحانی

واکنش کاربران خبرآنلاین به اظهارات باهنر مبنی بر عبور اصلاح طلبان از روحانی

باهنرمعتقد است که اصلاح طلبان مساله عبور از روحانی را کلید زده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اکنون دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز هست چند روز پیش در گفت و گو با مهر این مسئله را مطرح کرده و گفته است: « ما چون امروز این احزاب را نداریم در این امواج سیاسی، اوضاع و احوال به هم می ریزد. الان وضع ما اصولگرایان و هم اصلاح طلبان به هم ریخته است. یعنی از همین الان در اردوگاه اصلاح طلبان بحث عبور از روحانی شروع شده است تا اینکه چه کسی مجلس را در دست بگیرد، به عارف رضایت دهند یا به کس دیگر. این طرف هم همین گونه است.»

وی همچنین گفته است: «علی‌رغم آن که روحانی بسیاری از نیروهایش را از اصلاح طلبان استفاده کرد امروز خیلی از تندروهای اصلح طلب از روحانی راضی نیستند. بنابراین این که مجلس آینده چه شکلی می شود و کدام از این گروه ها اکثریت و کدام از آنها اقلیت می شوند زود است که تحلیل کنیم و به خیلی از رفتارها بستگی دارد.» ( ایـــنـــجــــا)

کاربران خبرآنلاین به این اظهارات محمدرضا باهنر واکنش نشان دادند. تا ساعت 17 روز چهارشنبه نزدیک به 40 نفر ذیل این خبر نظراتشان را ارسال کردند که اکثر آن​ها نظر باهنر را قبول نداشتند.

خیلی از کاربران خبرآنلاین معتقد بودند که این اظهارات  دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جهت تفرقه انداختن میان اصلاح​طلبان است.

برخی دیگر از کاربران خبرآنلاین هم معتقد بودند که اظهارات نایب رئیس مجلس به خاطر این است که اصولگرایان شانس خود را پیروزی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پایین می بینند.

یک نظری که از جانب چند تن از مخاطبان خبرآنلاین تکرار شده بود این بود که چرا اصولگرایان که تا پیش از این روحانی را اصولگرا می دانستند اکنون فکر می کنند که روحانی اصلاح طلب است و برخی از اصلاح طلبان نیز می خواهند از او عبور کنند.

برخی دیگر از نظرات ارسالی به خبرآنلاین نیز معطوف به عملکرد دولت و مجلس اصولگرا بود و انتقاداتی را وارد کرده بودند.

تعدادی از کاربران هم نگاه حذفی به جریانات سیاسی را مورد نقد قرار داده بودند و گفته بودند این اظهارات آقای باهنر در راستای همین نگاه است.

 

27219

 

 

کد N63451

وبگردی