آفتاب
رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

نرمش قهرمانانه موجب فتوحاتی در آینده خواهد شد

نرمش قهرمانانه موجب فتوحاتی در آینده خواهد شد

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با تاکید اینکه صهیونیست‌ها هم مانند وهابی‌ها نامشروع هستند، گفت: پیمان‌نامه حدیبیه که در زمان پیامبر منعقد شد، زمینه‌ساز فتح بزرگ شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ع) نوشهر در خصوص نرمش قهرمانانه پیامبر گرامی اسلام (ص) و مقابله با یهودیان در آن زمان اظهار کرد: در صدر اسلام پرونده یهودیان در جنگ خیبر بسته شد و مسلمانان فرصت پیدا کردند تا یهودیان را از صحنه خارج کنند. در این زمان نیز رژیم صهیونیسم باید از صحنه روزگار محو شود.

وی افزود: ما با هرکس در این جهان کنار بیاییم، با این فرزند نامشروع استکبار در خاورمیانه (اسرائیل) کنار نخواهیم آمد و آنان هم با ما کنار نخواهند آمد.

محمدحسنی با اشاره به اینکه خداوند متعال در سوره فتح فرمودند «انا فتحنا لک فتحاً مبینا، یعنی ما برای تو پیروزی آشکاری فراهم ساختیم»، افزود: پیمان‌نامه حدیبیه که در سال ششم هجری منعقد شد زمینه‌ساز فتح بزرگ شد. با عقد این پیمان بین مسلمانان و مشرکین، پیامبر توانست اسلام را در سراسر دنیا گسترش دهد و پس از گذشت 14 قرن از ظهور اسلام هنوز هم شاهد رشد و شکوفایی دین رحمت خداوند هستیم.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به اینکه "صهیونیست‌ها هم مانند وهابی‌ها نامشروع هستند"، گفت: فرمانده معظم کل قوا با استفاده از سیره رسول اکرم(ص) فرمان چنین نرمش قهرمانانه‌ای را در جریانات اخیر در مذاکرات هسته‌ای داده‌اند که بی‌شک باعث فتوحاتی در آینده خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز ما باید کاری کنیم تا دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند. دشمنان ما اگر هم نقض پیمان کنند باز هم برد با ما خواهد بود و این مطلب هم، برای همه ما روشن است که دشمنان ما صادق نیستند.

انتهای پیام

کد N62615

وبگردی