آفتاب

چهار تروریست در جنوب غرب پاکستان کشته شدند

چهار تروریست در جنوب غرب پاکستان کشته شدند

اسلام آباد - ایرنا - مقام های پلیس پاکستان گزارش دادند: در جریان عملیات روز چهارشنبه نیروهای ارتش این کشور علیه شبه نظامیان در ایالت ˈبلوچستانˈ در جنوب غرب این کشور چهار تروریست کشته شدند.

به گزارش ایرنا، ˈعلی احمد کردˈ مقام ارشد پلیس ایالت بلوچستان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: نیروهای سپاه مرزی ارتش و نیروهای محلی پلیس امروز در بخش ˈزایدیˈ از توابع شهر ˈخضدارˈ در این ایالت عملیات مشترکی علیه شبه نظامیان انجام دادند.

وی افزود: درگیری و تبادل آتش بین نیروهای امنیتی و شبه نظامیان منجر به هلاکت چهار شبه نظامی و بازداشت شش تن از ستیزه جویان شد.

ˈعلی احمد کردˈ با اشاره به اینکه نیروهای مرزی ارتش پاکستان با یورش به مخفیگاه تروریست ها موفق به کشف مقادیر زیادی مهمات و سلاح شدند ؛ خاطر نشان کرد: یک گروگان که توسط شبه نظامیان ربوده شده بود نیز توسط نیروهای امنیتی از چنگ آدم ربایان نجات پیدا کرد.

به گفته مقامات دولت و ارتش پاکستان، شبه نظامیان وابسته به طالبان و شورشیان ارتش آزادی طلب بلوچ در مناطق دورافتاده کوهستانی ایالت بلوچستان مخفی شده و نیروهای ارتش و مردم ساکن این مناطق را مورد هدف قرار می دهند.

آساق ** 1095**1392
کد N62487

وبگردی