آفتاب
نقدی در همایش هفته وحدت:

عوامل بمب‌گذاری و ترورها نه شیعه هستند و نه سنی

عوامل بمب‌گذاری و ترورها نه شیعه هستند و نه سنی

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:  اگر 10 برابر بیشتر بمب گذاری و ترور کنند ذره‌ای به اهل تسنن شک نبرده و مطمئن می شویم که آن‌ها نه شیعه هستند و نه سنی.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش وحدت، که با حضور پرشور مردم مهاباد برگزار شد، گفت: دعوت به وحدت، دعوت همه انبیاء بوده و ایجاد اختلاف و تفرقه بین انسان‌ها کار طاغوت‌ها و مستکبران است تا بتوانند حکومت کنند اما انبیاء الهی حکومت را برای خدا می‌دانستند و مردم را در کنار هم گرد می‌آوردند.

نقدی تمسک به این پیام انبیاء را ضروری خوانده و اظهار داشت: پیروزی‌های تا امروز مدیون وحدت است و با وحدت پیروزی‌ها استمرار یافته و ارزش‌های والا متجلی می‌شوند.

وی به تفرقه افکنی دشمنان اشاره کرده و اظهار داشت: دشمنان به بهانه‌های مختلف و با استفاده از همه امکانات و رسانه ها تفرقه افکنی کرده و در پوششی دلسوزانه در میان مردم سنی و شیعه ظاهر می‌شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بمب گذاری عوامل استکبار را بین زائران شیعه و به نام اهل سنت یادآور شده و ادامه داد: اگر 10 برابر بیشتر بمب گذاری و ترور کنند ذره‌ای به اهل تسنن شک نبرده و مطمئن می شویم که آن‌ها نه شیعه هستند و نه سنی.

وی ترور اهل تسنن را توسط دشمنان برای بدنام کردن شیعیان یادآور شد و تصریح کرد: دشمنان از پیشرفت اسلام ترسیده‌اند و به این روش‌های مزوّرانه روی آورده‌اند که باز هم با وحدت مسلمانان شکست خواهند خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از بحرین، حمایت فرقه‌ای نیست و مانند حمایت از مردم اهل تسنن در غزه است تا طاغوت‌ها کنار رفته و به رأی و نظر مردم مسلمان توجه شود.

وی به ترفند انگلیسی‌ها در تفرقه افکنی بین مسلمانان و هندوها در هندوستان اشاره و بیان کرد: مسلمانان مسیر وحدت را از امام و شهدا گرفته‌اند و شهدا از همه طوایف و مذاهب برای اسلام خونشان در هم آمیخت و ایران در اوج اقتدار و عزت به سر می برد.

نقدی حمایت حاکمان ظالم از تروریسم و تفرقه افکنی در منطقه را یادآور شده و افزود: شاه عربستان به همان اندازه سنی است که شاه پهلوی شیعه بود و مبدأ و منشأ تفرقه افکنان در امریکا و انگلیس است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به پیشرفت های مهاباد در طول انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز همه پیشرفت ها محصول وحدت است.

کد N62445

وبگردی