آفتاب

سد کوچری بهار 93 آبگیری می‌شود

سد کوچری بهار 93 آبگیری می‌شود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: آبگیری سد کوچری در بهار سال آینده انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، محمدحسین میرمحمدی در جمع خبرنگاران شهرستان، با بیان اینکه اقدامات نهایی تملک اراضی سد کوچری در حال انجام است، اضافه کرد: باید سریعتر کارها به سرانجام برسد چرا که آب شرب 11 شهرستان از این سد تامین می‌شود.

میر محمدی تصریح کرد: تمام مسئولان شهرستان و استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات گلپایگان می‌کنند، اما شرایط حاکم به گونه‌ای است که تمام پروژه‌های کشور با مشکل مالی روبرو است.

وی با بیان اینکه یکی از خلاءهای موجود شهرستان، اطلاع رسانی نکردن دقیق و به موقع است، گفت: ضروری است رسانه با توجه به وظیفه اطلاع رسانی که برعهده دارند بین مردم و مسؤلان حلقه اتصال محکمی باشند.

نماینده مردم گلپایگان اضافه کرد: امیدوایم اعتبار خوبی برای فاز دوم تصفیه خانه شهرستان اختصاص یابد تا در سال آینده آن را به یک سرانجام خوبی برسانیم، همچنین اجرای فاضلاب گلپایگان نیازمند 38 میلیارد تومان و فاضلاب خوانسار نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است اما باید بخش خصوصی در این خصوص سرمایه‌گذاری کند.

میرمحمدی با اشاره به تونلی که در خوانسار در حال ساخت است، اظهار کرد: تونل پروژه سد کوچری از پروژه‌های مهر ماندگار است و مطالعات آن در چندین مرحله طی 35 سال انجام شده است.

کد خبرنگار: 13083

انتهای پیام

کد N62351

وبگردی