آفتاب
نماینده کرمان:

با همت مردم و مسوولان گردنه‌های سخت اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم

با همت مردم و مسوولان گردنه‌های سخت اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: باید از فرصت دهه فجر برای ارائه عملکرد و رویکرد انقلاب اسلامی به نسل جوان و مقایسه شرایط با قبل از انقلاب استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "محمدرضا پورابراهیمی" صبح امروز در همایش استانی مسوولان ستادهای دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: تلاش شما در راستای احیای ارزش‌ها، مبانی و اصول اعتقادی انقلاب اسلامی در مناسبت‌های مختلف است که امیدواریم در این زمینه موفق باشید.

وی افزود: باید از فرصت دهه فجر برای ارائه عملکرد و رویکرد انقلاب اسلامی به نسل جوان و مقایسه شرایط با قبل از انقلاب استفاده کنیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: اگر با ارائه نمونه‌ها وضعیت قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنیم به راحتی می توانیم پیام انقلاب را به جوانان انتقال دهیم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب کشور ما نمی‌توانست از نظر علمی در دنیا خود را مطرح کند اما به لطف الهی امروز قدرت اول منطقه در علم و دانش هستیم.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قبل از انقلاب اثری از المپیادهای دانش‌آموزی و دانشجویی در ایران نبود و پزشکان ما هندی بودند.

وی افزود: باید حرکت بزرگ امام راحل تبیین شود؛ اگر امام نبود این همه عزت دینی وجود نداشت و ایشان با کار بزرگشان مکتب تشیع را احیا و حکومت اسلامی تشکیل دادند.

پورابراهیمی تصریح کرد: امروز بهترین متخصصان علمی در جمهوری اسلامی تربیت می‌شوند و این کار هر روز توسعه پیدا می‌کند و در حوزه‌هایی که دست‌اندازی هر کشوری به آن ممکن نیست، جمهوری اسلامی به موفقیت رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه احیای غرور ملی در کشور توسط انقلاب انجام شد، بیان کرد: بیان این مسئله ضروری است زیرا آمریکایی‌ها قبل از انقلاب عزت و غرور ملی ما را پایمال کرده و مستشاران آنها برای حضور در ایران حق توحش دریافت می‌کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بیان دستاوردهای نظام اسلامی در دهه فجر گفت: باید مشکلات نیز در این مناسبت‌ها گفته تا راهکارها برای رفع آنها مشخص شود.

وی اظهار کرد: باید براساس تاکیدات مقام معظم رهبری به مردم امید بدهیم و در این ایام چشم‌انداز آینده انقلاب را ترسیم و با نگاه مثبت به سمت آینده حرکت کنیم و حل مشکلات اقتصادی نیز برهمین اساس در دستور کار باشد.

پورابراهیمی بیان کرد: انشاءالله با همت و اعتقاد مردم و اراده مسوولان گردنه‌های سخت اقتصادی را که دشمن پیش پای ما گذاشته، پشت سر خواهیم گذاشت و فضای اقتصادی را به سمتی سوق می دهیم تا موفق شویم.

انتهای پیام

کد N62188

وبگردی