آفتاب

شبکه بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در آذربایجان غربی متلاشی شد

شبکه بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در آذربایجان غربی متلاشی شد

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کشف دهها اسلحه از شبکه بزرگ قاچاق سلاح و مهمات گفت: این شبکه با تلاش ماموران انتظامی مهاباد کشف و متلاشی شد.

سردار سرتیپ دوم یحیی شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی مهاباد با بهره گیری از کارهای اطلاعاتی باند بزرگ تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز را شناسایی و به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت اعضای باند را تحت نظر قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از چندین روز فعالیت و اطمینان از اینکه متهمان قصد دارند محموله بزرگی از سلاح و مهمات را به صورت غیرمجاز وارد مهاباد کرده و با جاسازی در خودروهای تندرو به استانهای همجوار قاچاق کنند، تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهمان 92 قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه یک هزار و 10 فشنگ، 18 رشته دستبند، پنج دستگاه شوکر و 14 عدد اسپری دفاع شخصی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با کشف این تعداد اسلحه از انواع مختلف، دو متهم نیز دستگیر شدند.

سردار شرفی گفت: تحقیق از متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی با حساسیت لازم در دستور کار ماموران پلیس مهاباد قرار دارد.

شهرستان مهاباد در 125کیلومتری جنوب ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.

8136/581/245
کد N61558

وبگردی