آفتاب
کارشناس ارشد ترکیه ای:

وحدت، تنها درمان درد جوامع اسلامی است

وحدت، تنها درمان درد جوامع اسلامی است

آنکارا- کارشناس ارشد و مدیر تحریریه یک نشریه ترکیه گفت: با توجه به توطئه های امپریالیسم و رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام، در شرایط کنونی تامین و حفظ وحدت اسلامی تنها درمان درد جوامع اسلامی خوهد بود.

ˈقاسم آلجانˈ مدیر تحریریه مجله ˈجعفری یولˈ ترکیه روز چهارشنبه و با آغاز هفته وحدت و فرا رسیدن ایام با سعادت میلاد خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی(ص) در مصاحبه با خبرنگار ایرنا این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: در شرایطی که تکفیری ها به دستور اربابان امپریالیست و صهیونیست خود برای خدشه دار کردن چهره پاک و منزه اسلام آنچه را که در توان دارند، به کار می گیرند و منطقه را دچار یک جنگ زشت کرده اند وظیفه هر مسلمانی تلاش برای برقراری وحدت اسلامی و پیروی از تعالیم دین رحمت و صلح یعنی دین اسلام است.

او با تاکید بر اینکه ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در انتخاب هفته وحدت یکی از با درایت ترین سیاست های جمهوری اسلامی در خنثی کردن توطئه ایجاد تفرقه میان مسلمانان است،افزود: خنثی کردن توطئه ها علیه مسلمانان یکی از مهمترین وظایف شرعی آنان است و تنها درمان درد جوامع اسلامی بازگشت به هویت اسلامی خود و تشکیل دوباره امت واحده است.

قاسم آلجان اضافه کرد ، وحدت نیاز توده های مسلمان ، یک وظیفه شرعی و مسوولیت هر مسلمانی است و برای پایدار بودن آن باید بر اساس یک محور شفاف و صادقانه عمل کرد.

مدیر تحریریه مجله ˈجعفری یولˈ ترکیه گفت :در هفته وحدت که مصادف با ایام با سعادت میلاد خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی(ص) است باید پیام همه مسلمانان در راستای تعالیم آن حضرت و بر اساس آموزه های دین رحمت و برکت یعنی دین مبین اسلام باشد.

خاورم ** 2010** 230 **1515
کد N61147

وبگردی