آفتاب

شیرزاد:طرح اینکه اصلاح طلبان دولت را پلی برای رسیدن به اهداف خود می دانند، با هدف اختلاف است

شیرزاد:طرح اینکه اصلاح طلبان دولت را پلی برای رسیدن به اهداف خود می دانند، با هدف اختلاف است

آرمان گفت وگویی با احمد شیرزاد نماینده سابق مجلس انجام داده است.

*رابطه اصلاح طلبان و ریاست جمهوری یک رابطه دوستی و یک اتحاد سیاسی است اما طبیعی است که این رابطه یک رابطه برادری ابدی و ازلی نیست. این مساله در مورد دکتر روحانی نیست و در مورد همه شخصیت‌های سیاسی دیگر نیز صدق می‌کند. اصلاح‌طلبان با هیچکس عهد برادری نبسته‌اند. اصلاح‌طلبان در حال حاضر با آقای روحانی رابطه نزدیکی دارند و در مجموع تفکرات ایشان را به تفکر اصلاحی نزدیک‌تر می‌دانند تا به تفکر اصولگرایان. به عنوان مثال کلیت صحبت‌هایی که دکتر روحانی در دیدار با هنرمندان داشتند به تفکرات اصلاح‌طلبان بسیار نزدیک بود.

*صحبت‌هایی که این روزها مطرح می‌شود که اصلاح‌طلبان، روحانی را پلی برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند، صحبت‌هایی است که بیشتر با هدف ایجاد اختلاف میان اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود و از آقای باهنر با این همه سابقه سیاسی بعید بود چنین اظهارنظری بفرمایند.
*اصلاح‌طلبان همچنان در عرصه سیاسی کشور فعال خواهند بود و در انتخابات مجلس آینده حضور جدی خواهند داشت. کسانی که فکر می‌کنند جریان اصلاح طلبی از کار افتاده است، اشتباه می‌کنند. انتخاب دکتر روحانی در انتخابات 24 خرداد نیز محصول هنرنمایی اصلاح‌طلبان بود. در انتخابات مجلس بعدی نیز اصلاح‌طلبان تمام تلاششان را برای کسب کرسی‌های بیشتر به کار خواهند بست.

/212 27

 

کد N61109

وبگردی