آفتاب

حمله حامیان اخوان‌المسلمین به رای‌دهندگان مصری/ تعطیلی دو مقر انتخاباتی

حمله حامیان اخوان‌المسلمین به رای‌دهندگان مصری/ تعطیلی دو مقر انتخاباتی

شبکه خبری اسکای نیوز عربی گزارش داد: حامیان اخوان المسلمین مصر با حمله به حوزه‌ها و مقرهای انتخاباتی در استان الجیزه، به روی رای‌دهندگان آتش گشودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه خبری اسکای نیوز عربی با اعلام این خبر گزارش داد که در پی تظاهرات صدها تن از اعضای اخوان المسلمین دو کمیته انتخاباتی در استان جیزه بسته شد.

بنا به گزارش این شبکه خبری حامیان اخوان المسلمین به سمت شرکت‌کنندگان در همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی جدید مصر آتش گشودند.

در همین راستا، خبرگزاری یونایتدپرس آمریکا گزارش داد که نیروهای امنیتی مصر در قاهره راهپیمایی ده‌ها تن از معترضان به برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی جدی مصر را سرکوب کردند.

در همین حال، شاهدان عینی اظهار کردند: اعضای اخوان المسلمین با برپایی راهپیمایی از مردم مصر خواستند تا همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی مصر را تحریم کنند و به سمت تعدادی از سربازان سنگ پرتاب کردند و در مقابل نیز نیروهای امنیتی به سمت آنها گاز اشک‌آور شلیک کردند.

در همین راستا، شبکه العربیه گزارش داد که اخوان المسلمین از کشته شدن یکی از اعضای این گروه در جریان درگیری با نیروهای امنیتی مصر در استان "بنی سویف" خبر داده است.

انتهای پیام

کد N59474

وبگردی