آفتاب

نشست علمی روان‌شناسی در نهج‌البلاغه برگزار می‌شود

نشست علمی روان‌شناسی در نهج‌البلاغه برگزار می‌شود

گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن روان‌شناسی حوزه، نشست علمی "روان‌شناسی در نهج‌البلاغه، آموزه‌ها و روش‌ها" را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بنا بر اعلام گروه روا‌ شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هدف از برگزاری این نشست بررسی روش شناسی استنباط مفاهیم روان شناختی در نهج‌البلاغه و آشنایی محتوایی با نتایج پروژه روان شناسی در نهج البلاغه ذکر شده است.

ساحت‌های انسان، معنای زندگی، تعامل اجتماعی و بهداشت روانی از جمله محورهای نشست علمی یاد شده است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی دانشیار گروه روان شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مجری طرح «روان شناسی در نهج البلاغه» ارائه می‌شود.

آذربایجانی بنا دارد در خلال این نشست به سوالاتی نظیر مهمترین مفاهیم و آموزه‌های روان شناختی مطرح شده در نهج البلاغه کدام است؟ و روش شناسی تدوین «روان شناسی در نهج البلاغه» چیست؟ پاسخ دهد.

نشست روان شناسی در نهج‌البلاغه روز چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می‌شود و شرکت کلیه علاقه‌مندان در آن آزاد است.

انتهای پیام

کد N59300

وبگردی