آفتاب
تحولات امنیتی سوریه/

سیطره کامل ارتش بر حومه شرقی حلب/ 700 کشته در ادامه جنگ داخلی تروریستها

سیطره کامل ارتش بر حومه شرقی حلب/ 700 کشته در ادامه جنگ داخلی تروریستها

ارتش سوریه در آخرین عملیات خود توانست ضمن به هلاکت رساندن شمار زیادی از اعضای گروههای تروریستی بر حومه شرقی حلب به طور کامل سیطره پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه در ادامه تعقیب گروههای تروریستی در حومه شرقی حلب شمار زیادی از اعضای گروههای تروریستی را به هلاکت رساند.

در این عملیات همچنین ارتش توانست بر حومه شرقی حلب به طور کامل سیطره پیدا کند.

ارتش سوریه در بیانیه اعلام کرد: نیروهای امنیتی توانستند بر مناطق النقارین، الطعانه، الزرزور و الصبیحیه و المرتفع 53 در حومه شرقی حلب به طور کامل سیطره پیدا کنند و در حال حاضر برای بازگرداندن امنیت به فرودگاه بین المللی حلب و سیطره بر شهرک صنعتی و راههای منتهی به منطقه الباب در حلب تلاش می کنند.

دیگر تحولات امنیتی سوریه به شرح زیر است:

- درگیریهای شدید میان داعش و تیپ احرار الشام در استان الرقه همچنان ادامه دارد و در آخرین درگیریها 46 نفر از اعضای احرار االشام در درگیری با داعش کشته شدند.

- اعضای گروههای تروریستی موسوم به "جبهه اسلامی"، "جیش المجاهدین" و "جبهه ثوار" طی درگیری با داعش در شهر جرابلس (استان حلب و در نزدیکی مرز ترکیه) توانستند پیشرویهایی داشته باشند.

- گروه تروریستی داعش 14 عضو  گروههای تروریستی مخالف را در شهر السخنه استان حمص اعدام کرد.

- منابع امنیتی اعلام کردند: درگیریهای 9 روز گذشته میان گروههای تروریستی مخالف و داعش در نقاط مختلف سوریه 700 کشته برجا گذاشته است.

کد N58844

وبگردی