آفتاب

جشن مرگ شارون توسط هيئت خانواده شهدا و ايثارگران

جشن مرگ شارون توسط هيئت خانواده شهدا و ايثارگران

هيئت خانواده شهدا و ايثارگران مراسم جشن مرگ آرين شارون را برگزار كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اعلام مرگ آرين شارون وزيرجنگ رژيم صهيونيستي و قاتل صبرا و شتيلا موجي از خوشحالي در ميان مسلمانان جهان به راه افتاد و حتي ديدبان حقوق بشر هم طي اطلاعيه اي اعلام كرد كه اي كاش قبل از مرگ اين قاتل به جنايتهاي شارون رسيدگي مي شد. هيئت خانواده شهدا و ايثارگران هم در پي مرگ شارون اقدام به برگزاري مراسم جشن و توزيع شربت و شيريني در ميان شهروندان در میدان انقلاب پایتخت كرد. استفاده از بنرها و تابلوهايي با عنوان "شارون به درك واصل شد" و "شارون گور به گور شد" و غيره ... در نوع خود جالب بود ولي نكته قابل تامل بازخورد شهروندان در برخورد با پوسترها و بنرهاي نصب شده در اين مراسم بود.
 
 
يكي از شهروندان مي گفت: اين اقدام بسيار جالب است چرا كه با توجه به دغدغه هاي روزمره زندگي اينگونه خبرها در لابلاي اخبار اقتصادي و ورزشي پنهان مي شود و با برگزاري اين برنامه ها خبرهاي به اين مهمي زودتر منتشر مي شود و مردم آگاه مي شوند.
 
 
شهروند ديگري اظهار داشت: اين قاتل و جنايتكارضربه محكمي به شاكله مسلمانان فلسطيني زده و قطعا بايد محاكمه مي شد. به اعتقاد من اينكه صدا و سيما بعد از مرگ شارون در سكوت بي خبري فرو رفت جاي تامل دارد!
 
يكي از جانبازان جنگ تحميلي هم در گفتگو با مهر عنوان كرد: مرگ شارون قطعا موجب خوشحالي مسلمانان شده ولي اين را بايد عنوان كرد كه مسلمان آروزوي مرگ كسي را نمي كند مگر آنكه آن فرد كافر باشد و دستش به خون مسلمان آلوده شده باشد. با اين حال خون شهداي صبرا و شتيلا هيچ وقت خشك نمي شود و بايد گفت كه شارون تنها نبوده و قطعا از حمايتهاي امريكا برخوردار بوده است.
 
 
 
کد N58194

وبگردی