آفتاب
حبیبی در گفتگو با مهر:

جریان سومی به نام اعتدال شکل نخواهد گرفت/ از جلسات حجت‌الاسلام تقوی اطلاعی ندارم

جریان سومی به نام اعتدال شکل نخواهد گرفت/ از جلسات حجت‌الاسلام تقوی اطلاعی ندارم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، محوریت ائتلاف اصولگرایان را باید در روحانیت جستجو کرد، گفت: در برخی از حرکات سیاسی گذشته ممکن بود کسانی معتقد به رقابت میان خود اصولگرایان بودند اما برای انتخابات آینده باید به جای رقابت میان اصولگرایان به ائتلاف اصولگرایان بیاندیشیم و محوریت روحانیت را متقن ترین عامل اصلی این وحدت می دانم.

محمدنبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ارزیابی اش از آرایش سیاسی کشور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز زود است که در مورد فضای سیاسی انتخابات مجلس پیش بینی داشته باشیم اما با توجه به سابقه رقابتی دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا به نظر می رسد رقیبان اصلی انتخابات آینده همین دو جریان باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به مدت کوتاهی که دولت یازدهم با شعار اعتدالی روی کار آمده است و هنوز تا انتخابات مجلس دهم فرصت باقی است آیا جریان سومی به نام اعتدال شکل خواهد گرفت، بیان داشت: با توجه به فضای کشور به نظر من هیچ‌گاه چنین جریانی شکل نمی گیرد.

دبیرکل موتلفه اسلامی، با اشاره به نشست وحدت در جریان اصولگرایی گفت: با توجه به ضرورت هماهنگی میان اصولگرایان تشکیل هر جلسه ای که به این منظور شکل بگیرد می تواند اقدام مفیدی برای اصولگرایان باشد بنابراین ما از هر حرکت سیاسی که منجر به ائتلاف بزرگ میان اصولگرایان حمایت خواهیم کرد.

حبیبی در پاسخ به این سئوال که آیا به جلسات حجت الاسلام تقوی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز دعوت شده اید اظهار داشت: از این جلسات اطلاعی ندارم.

وی تاکید کرد: محوریت ائتلاف اصولگرایان را باید در روحانیت جستجو کرد چراکه اصولگرایان با سلیقه‌های مختلف یک وجه مشترکی دارند و آن اعتماد به محوریت روحانیت است.

دبیرکل موتلفه اسلامی، یادآور شد: در برخی از حرکات سیاسی گذشته  ممکن بود کسانی معتقد به رقابت میان خود اصولگرایان بودند اما برای انتخابات آینده  باید به جای رقابت میان اصولگرایان به ائتلاف اصولگرایان بیاندیشیم و محوریت روحانیت را متقن ترین عامل اصلی این وحدت می دانم.

کد N58173

وبگردی