آفتاب
گزارش خبری تصویری/

دفن آریل شارون در یک گاوداری/ مزرعه غصبی در 10 کیلومتری نوارغزه قرار دارد

دفن آریل شارون در یک گاوداری/ مزرعه غصبی در 10 کیلومتری نوارغزه قرار دارد

خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: آریل شارون نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی امروز در مزرعه ای در منطقه نقب که سالها پیش از فلسطینیان غصب شده و در کنار قبر همسرش دفن می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تشییع جسد "آریل شارون" نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از صبح امروز در میان تدابیر شدید امنیتی و با حضور مقامات ارشد این رژیم آغاز شده است. در این مراسم بیش از 20 هیئت خارجی حضور دارند و علاوه بر "جوبایدن" که ریاست هیئت آمریکایی را برعهده دارد، "سرگئی ناریشکین" رئیس دومای روسیه، "تونی بلر" نخست وزیر سابق انگلیس، "فرانک واتر اشتاینمایر" وزیرخارجه آلمان از دیگر مقامات شرکت کننده در این مراسم حضور دارند.

این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه به وقت محلی در محل کنیست(پارلمان) رژیم صهیونیستی آغاز شد و پس از سخنرانی "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "جو بایدن" معاون اوباما جنازه شارون به مزرعه شخصی وی در صحرای نقب منتقل خواهد شد تا کنار قبر همسرش دفن شود.

نکته مهم اینکه مزرعه شخصی شارون در صحرای نقب در فاصله 10 کیلومتری نوار غزه قرار دارد، موضوعی که باعث شده مقامات تل آویو با ارسال نامه ای از حماس بخواهند از پرتاب هر گونه موشک به این منطقه جلوگیری کنند.

این در حالی است که برخی منابع عربی صبح امروز از پرتاب دو فروند موشک به جنوب فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

منابع صهیونیستی همچنین اخیرا تصاویری از محل دفن شارون منتشر کرده اند که دقیقا کنار قبر همسر وی حفر شده است.


حضور شارون سر قبر همسرش

 


کندن قبر شارون کنار قبر همسرش


محل دفن شارون

کد N57319

وبگردی