آفتاب

صنعت بیمه نقش موثری در تقویت جایگاه اقتصاد کلان و توسعه کشور دارد

صنعت بیمه نقش موثری در تقویت جایگاه اقتصاد کلان و توسعه کشور دارد

تهران- ایرنا - مدیرعامل بانک دی در مراسم معارفه و تودیع مدیران عامل جدید و قدیم بیمه دی، نقش موثر صنعت بیمه را در تقویت جایگاه اقتصاد کلان کشور یادآور شد و گفت: باید از ظرفیت های بالای این صنعت در توسعه کشور در بخش های مختلف بهره گیری کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سیدمجید بختیاری به عنوان مدیرعامل جدید بیمه دی منصوب شد.

احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی در این مراسم که با حضور مدیران ارشد بیمه دی برگزار شد، گزارشی از چگونگی بررسی گزینه های مختلف برای تعیین مدیرعاملی این شرکت، اظهار داشت: براساس بررسی های به عمل آمده سید مجید بختیاری به عنوان گزینه اصلی انتخاب شد که خوشبختانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز با این پیشنهاد موافقت کرد.

وی با بیان آنکه مدیرعامل جدید، سلسله مراتب شغلی خود در صنعت بیمه را از ذیل تا صدر پشت سرگذاشته، تاکید کرد که بختیاری اطلاعات خوب و مفیدی از این صنعت داشته و از اشراف خوبی نیز بر صنعت بیمه برخوردار است.

شفیع زاده با اظهار امیدواری نسبت به توفیقات روزافزون مدیرعامل بیمه دی در مسولیت جدید خود، افزود: موفقیت در این عرصه منوط به همکاری همه کارکنان و مدیران شرکت خواهد بود.

سیدمجید بختیاری نیز از حسن اعتماد معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مسئولان بانک و بیمه دی قدردانی کرد و گفت: بهبود و ترمیم نشان و جایگاه شرکت نزد افکار عمومی و درون صنعت بیمه، تعیین تکلیف سریع مطالبات بیمه گذاران و مراجع درمانی، کسب حمایت سهامداران و افزایش سرمایه شرکت، توجه به شبکه فروش ونمایندگان، برنامه مداری، انسجام تیمی،حرفه ای گری،انضباط مالی و بهبود تدریجی ازجمله اولویت های کاری این شرکت خواهد بود.

وی حمایت عملی سهامداران از شرکت بیمه دی را مهمترین الزام برای حصول توفیقات آتی ارزیابی کرد.

بختیاری با تاکید برحفظ صمیمیت در فضای کسب وکار، گفت: راجع به گذشته شرکت تحلیل های موشکافانه ای انجام شده که به علت آنکه مبتنی بر ارزیابی های صورت گرفته است بزودی با هدف بهره گیری از آنها در برنامه های آینده و بهبود وضعیت عملیاتی شرکت ارایه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی، مدیرعامل پیشین این شرکت نیز گفت: هرچند مدیریت این شرکت اجازه نمی داد قراردادهایی با ضریب خسارت 150 درصد منعقد شود اما این امر نکته ای منفی برای شرکت محسوب نمی شد.

مرتضی علی حسینی افزود: در یکسال گذشته استراتژی شرکت از پرتفو نگری بهˈایی.پی.اسˈ نگری تغییر جهت داد.

وی تاکید کرد: چنانچه قرار باشد شرکت به منوال گذشته ادامه مسیر دهد معجزه خاصی رخ نخواهد داد مگر آنکه شرکت بیمه دی مورد حمایت سهامداران خود قرار گیرد.

اقتصام(1)9141**1558
کد N57218

وبگردی