آفتاب
از صبح امروز آغاز شد؛

مراسم تشییع جنازه "قصاب خاورمیانه" در میان تدابیر شدید امنیتی

مراسم تشییع جنازه  "قصاب خاورمیانه" در میان تدابیر شدید امنیتی

مراسم تشییع جنازه نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از صبح امروز در میان تدابیر شدید امنیتی و به صورت نظامی در سرزمینهای اشغالی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، مراسم تشییع جناره "آریل شارون" نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از صبح امروز در میان تدابیر شدید امنیتی و با حضور مقامات ارشد این رژیم آغاز شد.

در این مراسم بیش از 20 هیئت خارجی حضور خواهند داشت که ریاست هیئت آمریکایی بر عهده "جو بایدن" معاون رئیس جمهور آمریکا دارد.

"سرگئی ناریشکین" رئیس دومای روسیه، "تونی بلر" نخست وزیر سابق انگلیس، "فرانک واتر اشتاینمایر" وزیرخارجه آلمان از دیگر مقامات شرکت کننده در این مراسم خواهند بود.

این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه به وقت محلی در محل کنیست رژیم صهیونیستی آغاز شد. پس از سخنرانی "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "جو بایدن" معون اوباما جنازه شارون به مزرعه شخصی وی در صحرای نقب منتقل خواهد شد تا کنار قبر همسرش دفن شود.

منابع صهیونسیتی اعلام کرده اند که این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار می شود و مقامات این رژیم با توجه به فاصله 10 کیلومتری مزرعه شارون تا نوار غزه با ارسال نامه ای از حماس خواسته اند تااز پرتاب هر گونه موشک به این منطقه جلوگیری به عمل آید.

کد N56839

وبگردی