آفتاب

آیت‌الله نوری‌همدانی: افرادی مثل شارون سزاوار آتش جهنم هستند

آیت‌الله نوری‌همدانی: افرادی مثل شارون سزاوار آتش جهنم هستند

آیت‌الله نوری‌همدانی، ولایت را بالاترین سرمایه شیعیان در قیامت دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که حب اهل‌بیت‌(ع) را در دل داریم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار با مدیران و پرسنل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ماه ربیع الاول را ماه امامت و نبوت خواند و گفت: آغاز ولایت حضرت ولی‌عصر‌(عج) و میلاد رسول اکرم‌(ص) در این ماه قرار دارد، لذا این ماه پیوند امامت و نبوت هست.

وی با اشاره به روایتی از رسول اکرم‌(ص)، اظهار کرد: در روز قیامت کسی قدم از قدمی بر نمی‌دارد مگر این‌که به چهار سوال "عمرت را کجا گذراندی؟"، جوانی‌ را چگونه گذراندی؟"، "با اموالت چه معامله‌ای کردی؟" و "چقدر به اهل‌بیت‌(ع) محبت داشتی؟" پاسخ دهد.

وی، ولایت را بالاترین سرمایه شیعیان در قیامت دانست و افزود: ما افتخار می‌کنیم که ولایت و حب اهل‌بیت‌(ع) را در دل داریم و مهم‌ترین سرمایه ما ولایتمداری است و در عصرحاضر امام‌(ره) و مقام معظم رهبری سمبل ولایتمداری و جانشینی امام عصر‌(عج) هستند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مردم ایران بهترین مردم دنیا هستند و ولایتمداری آنها در هیچ مملکتی پیدا نمی‌شود؛ حضرت امام‌(ره) نیز معتقد بودند مردم ما حتی از مردم عصر رسول‌الله(ص) نیز برترند.

این مرجع تقلید ادامه داد: مردم به ندای امام‌(ره) لبیک گفتند و به استقبال گلوله‌ها رفتند و با دست خالی توانستند نظام سلطنتی را سرنگون کرده و بعد از آن در هشت سال جنگ تحمیلی که همه دنیا علیه ایران بود، پیروز و سربلند بیرون آیند و اینها همه با قدرت ایمان حاصل شده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی یادآور شد: ایمان و اعتقاد، در زندگی بشر نقش اساسی دارد و همه پیغمبران و امامان با قلب و روح مردم کار داشتند و درون‌سازی اولین گام رسالت پیامبران و ائمه‌(ع) بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، وی، بحث معاد را از مهمترین مباحث قرآنی خواند و گفت: در قرآن کریم بیش از 2 هزار آیه با موضوع معاد وجود دارد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: قرآن کریم در سوره غاشیه با اشاره به خلقت حیوانات، کوه‌ها، آسمان و زمین، زنده‌ کردن انسان در قیامت را برای خداوند کاری آسان عنوان می‌کند و به شبهات و تردیدها درباره معاد پاسخ می‌گوید.

وی تاکید کرد: هر کسی این حقایق را بداند و به آن ایمان نیاورد و راه شقاوت را در پیش بگیرد، یقینا به سزای عملش خواهد رسید.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان با اشاره به جنایات تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها، اظهار کرد: کسانی که سینه انسان را شکافته و قلبس را می‌خورند، پیکر صحابه رسول‌الله‌(ص) را از قبر بیرون می‌آورند و به شقاوت خود اصرار دارند، جز جهنم، چیز دیگری نصیبشان نخواهد شد و افرادی مثل شارون سزاوار آتش جهنم هستند.

انتهای پیام

کد N55179

وبگردی