آفتاب

آموزش مجازی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد

آموزش مجازی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد

مدیر اساتید حوزه‌های علمیه خواهران گفت: آموزش مجازی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، زینب طالبی اظهار کرد: آموزش اساتید در حوزه‌های علمیه، پیش از این به صورت حضوری انجام می‌شد و این مساله با مشکلاتی همراه بود.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان و ثبت نام متقاضیان در سامانه آموزش مجازی، دوم بهمن به عنوان زمان آغاز نخستین دوره آموزش مجازی اساتید اعلام شده است.

مدیر اساتید حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در گام نخست، آموزش مجازی به اساتید روانشناسی اختصاص دارد، ادامه داد: 600 نفر از اساتید برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده‌اند که در مرحله نخست 180 نفر در چهار گروه کلاسی در آموزش شرکت داده می‌شوند.

وی محتوای این دوره آموزشی را علاوه بر تدریس منبع درسی (کتاب) روانشناسی که در مدارس علمیه خواهران تدریس می‌شود، آموزش روش تدریس این کتاب از سوی نویسنده آن ذکر کرد و گفت: در این دوره، محتوای آموزشی در قالب متن، صوت و فیلم به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود و اساتید موظف به حضور در کلاس‌های آنلاین هستند.

وی تصریح کرد: با اتمام این دوره آموزشی، آزمون پایان دوره برگزار و به حائزین شرایط مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران اعطا می‌شود.

طالبی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزش مجازی اساتید بر اساس نیاز آنان به آموزش ادامه می‌یابد و با اتمام آموزش اساتید درس روانشناسی، این آموزش با شرکت اساتید سایر دروس ادامه خواهد یافت.

مدیر اساتید حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پیش از این آموزش حضوری اساتید دروس گروه کلام در مدیریت‌های استانی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار شده است.

انتهای پیام

کد N55155

وبگردی