آفتاب

ارتش سوریه کنترل بخش‌هایی از شهر حلب را به دست گرفت

ارتش سوریه کنترل بخش‌هایی از شهر حلب را به دست گرفت

به دنبال پیشروی‌های ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور منابع سوریه اعلام کردن که نیروهای ارتش موفق شدند شماری از مناطق مهم در حومه شهر حلب را تحت کنترل خود درآورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در این کشور و پس از سه روز درگیری پیاپی با شورشیان مسلح بار دیگر کنترل منطقه "النقارین" و منطقه "تلة الشیخ یوسف" در حومه شهر حلب را به دست گرفتند.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه گزارش داد که گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" بخش وسیعی از شهر "تل ابیض" در استان الرقة واقع در شمال سوریه را اشغال کرده است.

منابع سوری نیز خاطرنشان کردند که درگیری‌های شدیدی میان داعش با گروه تروریستی"جبهه اسلامی" در جریان است و گروه "دولت اسلامی عراق و شام" در تلاش است تا گذرگاه مرزی "تل ابیض" در مرز سوریه با ترکیه را اشغال کند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه به پیشروی خود به سمت منطقه صنعتی در "الشیخ نجار" ادامه می‌دهند در صورتی که ارتش سوریه منطقه مذکور را تحت کنترل خود بگیرد، راه امدادرسانی مخالفان میان مناطق شرق این شهر و حومه شمالی حلب قطع می‌شود.

انتهای پیام

کد N54066

وبگردی