آفتاب

رهبر مذهبی پاکستان: سخنان امام خامنه ای؛جهان را با عداوت آمریکا با اسلام آشنا می کند

رهبر مذهبی پاکستان: سخنان امام خامنه ای؛جهان را با عداوت آمریکا با اسلام آشنا می کند

اسلام آباد - ایرنا - دبیر کل حزب ˈمجلس وحدت مسلمینˈ پاکستان تاکید کرد: سخنان گهربار حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران ، مردم جهان را بیش ازپیش با عداوت و دشمنی آمریکا با ملت ها، بویژه امت اسلامی و در صدر آن جمهوری اسلامی ایران، آشنا می کند.

علامه ˈراجا ناصر عباس جعفریˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد افزود: بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره دشمنی آمریکا با ایرانی ها، اسلام و مسلمین؛ واقعیتی روشن درباره رسوایی سردمداران آمریکایی در جوامع بین المللی بویژه رویکرد ظالمانه آنان نسبت به مسلمانان است.

وی گفت : سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران (معظم له) در ادامه دستورات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران می باشد که شیطانی بودن آمریکا و مشکل آفرینی این کشور در جهان امروز را بازتاب می دهد .

حضرت آیت الله خامنه ای روز گذشته (پنج شنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم، با اشاره به ادامه اظهارات کینه جویانه شخصیت ها و محافل سیاسی و مطبوعاتی آمریکا علیه نظام اسلامی و ملت ایران، از جمله ادعاهای آنها درخصوص موضوع حقوق بشر، خاطرنشان کردند: هرکسی هم که درباره حقوق بشر حرف بزند، امریکاییها حق ندارند حرف بزنند زیرا دولت امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است.

علامه ناصر عباس جعفری در این خصوص گفت: مشکلات امروز جهان با عهد شکنی و سیاست های نادرست آمریکایی ها ایجاد شده ، آنان خود را مجری حقوق بشر و نظام مردم سالاری می دانند ولی دنیا شاهد وضعیت اسفناک مردم آمریکا و ظلم مسوولان این کشور نسبت به این مردم با حمایت از نظام سرمایه دارانه و سایر اقدامات جانبدارانه از دیکتاتورهای جهان است.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا عامل اصلی خشونت ها و مشکلات در کشورهای اسلامی منطقه از جمله ˈیمن، لبنان، فلسطین، عراق، سوریه، مصر، بحرین، افغانستان، پاکستانˈ و سایر کشورهایی که با دخالت قدرت های استعماری روبرو هستند، می باشد.

این سیاستمدار برجسته پاکستانی خاطر نشان کرد: آمریکا، با حمایت از گروههای تروریستی علیه ایران و پشتیبانی از رژیم صدام دشمنی با ایرانیان را آشکار کرد.

علامه ناصر عباس جعفری گفت: آمریکایی ها امروز در لبنان نیز توطئه می کنند، آنان حقوق مردم در آسیا و خاورمیانه را پایمال کرده اند. آمریکا چرا از افغانستان خارج نمی شود در حالی که حضور نیروهای این کشور در افغانستان تمام منطقه را با نا امنی و عدم ثابت مواجه کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه سخنان خویش خاطرنشان کردند: حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به مردم پاکستان و افغانستان و هزاران جنایات دیگر و همچنین شیوه های ناشناخته جنایتهای آنها در جهان، نشان دهنده ماهیت واقعی و ضد حقوق بشری امریکا است.

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین وابسته به شیعیان پاکستان در این خصوص افزود: پاکستان بعنوان یک کشور اسلامی، نباید اجازه دهد تا حملات پهپادهای جاسوسی آمریکا به مناطق قبایلی این کشور ادامه پیدا کند. سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این خصوص، بی توجهی کامل آمریکا به قوانین بین المللی و پیش گرفتن مسیر بی قانونی توسط این قدرت استکباری را نشان می دهد.

وی درباره بحث هسته ای ایران و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر آشکار شدن دشمنی و ناتوانی آمریکایی ها در مذاکره های اخیر تهران و قدرت های جهانی، تاکید کرد: واشنگتن همواره بهانه کرده که ایران بدنبال ساخت بمب اتمی است در حالی که دولت جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که هرگز تلاشی برای توسعه فناوری هسته ای با هدف نظامی گری ندارد.

علامه جعفری بر این باور است: فرموده های امام خامنه ای، مشخص می کند که رویکرد دوگانه و دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این کشور آغاز شده ، زمانی که انقلاب اسلامی پایه های نفوذ و دخالت آمریکایی ها در منطقه را در هم شکسته و همین انقلاب باعث روشن شدن فانوس هدایت و امید برای ملت های مظلوم جهان بویژه کشورهای منطقه شد.

وی تاکید کرد: خوی استکباری و مستبد بودن آمریکا و متحدان غربی آن برای مردم شریف ایران روشن شده و نظام جمهوری اسلامی هرگز اجازه نمی دهد آمریکا در انجام طرح های شیطانی خود موفق شود.

این رهبر مذهبی پاکستان با اشاره به توصیه ماههای اخیر حضرت آیت الله خامنه ای به مسوولان عرصه دیپلماسی ایران درباره اتخاذ نرمش قهرمانانه با طرف مذاکره کننده افزود: ایران باید همچنان به شیوه قهرمانانه خود ادامه داده و مردم این کشور نیز با مقاومت بیشتر موانع ایجاد شده توسط دشمنان درمسیر ترقی و رشد را از بین ببرند.

وی تاکید کرد: آمریکا و غرب سالها از رژیم غاصب صهیونیستی برای کشتار مردم مظلوم فلسطین و تجاوز به سرزمین های بیت المقدس حمایت کرده و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید از آمریکا پرسید که آیا این کشور با حمایت از رژیم اسراییل برای کشتار غیرنظامیان شرم نمی کنند؟ و واشنگتن بااین همه ظلم وستم چگونه خود را مدعی حقوق بشر می داند.

آساق ** 1095** 1552
کد N51269

وبگردی