آفتاب

بازتاب گسترده سخنان مقام معظم رهبری در رسانه های پاکستان

بازتاب گسترده سخنان مقام معظم رهبری در رسانه های پاکستان

اسلام آباد - ایرنا - رسانه های پاکستان روز جمعه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشکوه هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم را بطور گسترده بازتاب دادند.

به گزارش ایرنا، روزنامه انگلیسی زبان ˈدیلی تایمزˈ چاپ اسلام آباد نوشت: رهبر عالی انقلاب اسلامی ایران روز گذشته (پنجشنبه) در جمع نخبگان مذهبی این کشور اظهار داشتند: ورود جمهوری اسلامی ایران به روند مذاکره با قدرت های جهانی دشمنی آمریکا نسبت به دولت ایران را نمایان کرد.

این روزنامه افزود: رهبر عالی ایران تاکید کردند که جمهوری اسلامی ایران پیشتر هم اعلام کرده بود که این نظام در موضوعات خاصی که صلاح بداند با این شیطان (آمریکا)، برای از بین بردن شر او و حل مشکلات مذاکره خواهد کرد.

روزنامه دیلی تایمز پاکستان افزود: در آستانه مذاکرات میان مقامات ایران و اتحادیه اروپا در ژنو حضرت آیت الله خامنه ای گفتند که گفت وگوهای هسته ای دشمنی آمریکا با ایران، ایرانی ها، اسلام و مسلمانان را نشان داد.

رادیو دولتی پاکستان نیز به نقل از سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی گزارش داد: دولت ایران هر زمان که مصلحت بداند با این شیطان (آمریکا) برای رفع شر و مشکلات گفت وگو خواهد کرد.

به گزارش این رسانه ملی پاکستان؛ آیت الله خامنه ای این تصور را که تحریم های بین المللی ایران را مجبور به ورود به روند گفت وگوها با قدرت های جهانی کرده را قاطعنامه رد کردند.

روزنامه اردو زبان ˈجنگˈ چاپ اسلام آباد نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای گفتند که گفت وگوهای هسته ای خوی نفرت انگیز و دشمنی آمریکا نسبت به ایرانی ها، اسلام و مسلمانان را منعکس کرد.

در گزارش این روزنامه آمده است: رهبر انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه آمریکا باید رویکرد خود را تغییر دهد افزودند که جمهوری اسلامی ایران هر زمان صلاح بداند قادر به مذاکره با این شیطان برای رفع مشکلات خواهد بود.

تعدادی از روزنامه اردو زبان، شبکه های خبری و پایگاههای اطلاع رسانی پاکستان نیز از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را با انشار تصاویر، اخبار و گزارش هایی بازتاب دادند.

آساق** 1095** 1552
کد N51233

وبگردی