آفتاب
به منظور افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در کشاورزی

بیمه ایران با سازمان نظام مهندسی کشاورزی تفاهم‌نامه امضا کرد

بیمه ایران با سازمان نظام مهندسی کشاورزی تفاهم‌نامه امضا کرد

بیمه ایران به منظور افزایش امنیت سرمایه‌گذاری درعرصه‌های تولید و خدمات کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور تفاهم‌نامه امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دراین تفاهم‌نامه بر افزایش مشارکت بخش خصوصی درحوزه کشاورزی، کاهش ریسک و تامین امنیت مالی برای فعالان عرصه این بخش و ارتقای بهره‌وری و کارآیی نیروی انسانی متخصص و فعالان کشاورزی تاکید شد.

علاوه براین طرفین درخصوص ارتقای آگاهی علمی و فنی فعالان بخش کشاورزی و اهمیت بیمه و جایگاه آن در توسعه دارایی‌های این بخش به توافق رسیدند.

در این تفاهم نامه بیمه مسوولیت مدنی و مهندسان کشاورزی بیمه ایران شامل: پوشش تمامی خسارات بدنی و مالی مهندسان کشاورزی در فعالیت حرفه‌ای آنان در قبال کارفرما و اشخاص ثالث است تا امنیت خاطر و روانی مسوولان دراین بخش تامین شود.

همچنین بیمه مسوولیت کارفرما در مقابل کارکنان نیز شامل پوشش هزینه‌های پزشکی، فوت و نقص عضو کارکنان واحدهای تولیدی و کشاورزی است که تحت پوشش خدمات بیمه‌ای این شرکت قرارگرفت.

افزون براین، تاسیسات گلخانه‌ها و واحدهای تولیدی کشاورزی که همواره مورد تهدید حوادثی همچون آتش سوزی،زلزله،حریق، صاعقه، انفجار، سیل و طوفان است نیز تحت پوشش این بیمه‌نامه است.

در پایان بیمه ایران متعهد شد با استفاده از فناوری‌های جدید، خدمات بیمه ای را به بیمه گذاران این بخش ارائه کند تا دسترسی به اطلاعات بیمه‌ای بیمه گذار درکمترین زمان ممکن امکان پذیر باشد.

این تفاهم نامه درحالی به امضای مسوولان شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور رسیدکه دولت تدبیر و امید بر توسعه کشاورزی تاکید دارد. برهمین اساس، امید است با اجرایی شدن این تفاهم نامه علاوه بر رونق بازار بیمه ای کشور در بخش کشاورزی که پیش از این درحد انتظار مورد توجه قرار نگرفته بود، دغدغه سرمایه‌گذاران در این بخش برطرف و شاهد رشد و ارتقای آن در کشور باشیم.

انتهای پیام

کد N51017

وبگردی