آفتاب
خطیب جمعه تهران:

مذاکره کنندگان به دغدغه های مردم توجه داشته باشند/ اختصاص 3 کارت زرد به وزیران کافی است

مذاکره کنندگان به دغدغه های مردم توجه داشته باشند/ اختصاص 3 کارت زرد به وزیران کافی است

خطیب جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم توجه مذاکره‌کنندگان به دغدغه های مردم، خاصه مردم انقلابی و متدین گفت: آمریکای غدار جز دشمنی با اسلام و ایران کار دیگری ندارد لذا مبادا موضوعی وجود داشته باشد که آنها دستاویز کنند و زحمات هیات ایرانی آسیب ببیند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند فریب لبخندها را نباید خورد چون دشمن، دشمن است.

وی افزود: سئوالهایی در ارتباط با مذاکرات از سوی مردم مطرح می شود که مذاکره کنندگان باید به آنها توجه داشته باشند لذا مورد توجه قرار دادن این موضوعات که آیا ارزش های انقلاب در مذاکرات حفظ می شود؟ آیا عزت اسلامی مورد توجه قرار می گیرد؟ چقدر امتیاز گرفته ایم و چقدر امتیاز داده ایم؟ آیا در به کارگیری واژه ها و کلمات دقت کامل شده تا توافق شفاف باشد چون بعضی واژه ها دیده می شود که دوپهلو و چندپهلو است، بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دریافت 3 کارت زرد از سوی سه وزیر دولت یازدهم، گفت: بعد از دریافت 3 کارت زرد از سوی وزیران دولت تدبیر و امید، فکر می کنیم که این رویه کافی است و آنها سهمیه شان را دریافت کرده اند لذا باید سعی کنیم که دیگر چنین مسائلی دنبال نشود.

کد N50936

وبگردی