آفتاب
حسینی در گفت‌وگو با ایسنا:

محور ناآرامی‌ها در عراق رژیم صهیونیستی است

محور ناآرامی‌ها در عراق رژیم صهیونیستی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، محوریت تمامی درگیری‌ها در عراق را متوجه رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست و گفت که ایجاد ناآرامی در عراق در راستای ناآرامی‌ها در سوریه است.

باقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح اهداف بروز درگیری و اختلافات در عراق گفت: محوریت تمامی این درگیری‌ها به رژیم صهیونیستی و آمریکا برمی‌گردد، درست است که ظاهرا عوامل بروز این درگیری‌ها از سوی افراد مدعی مسلمانی انجام می‌شود اما آنها هیچ جایگاهی در اسلام ندارند و به عنوان مزدور دشمنان اسلام عمل می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط آمریکا و تمامی حامیان تروریست بدانند که قطعا این ناآرامی‌ها و ناامنی‌ها و هجمه‌های سنگینی که به انسان‌های بی‌گناه وارد می‌شود،تنها متوجه منطقه نیست و روزی این تروریست‌ها به اروپا و غرب برمی‌گردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این گروه‌های تروریستی بعد از پایان عملیاتی تروریستی‌شان در منطقه قطعا به سمت آمریکا و حامیان‌شان برمی‌گردند، آنها باید منتظر باشند تا روزی این عملیات تروریستی در کشورهای خودشان نیز انجام شود، چون این افراد تفکر افراطی ضدبشری دارند و برایشان تفاوتی نمی‌کند که اقدامات تروریستی را در کجا انجام دهند.

حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه ایجاد ناآرامی در عراق در راستای ناآرامی‌ها در سوریه است، گفت: همان تروریست‌هایی که در سوریه عملیات تروریستی انجام می‌دهند، در عراق نیز به بروز ناآرامی می‌پردازند، افرادی که در اروپا و آمریکا ریشه دارند.

وی با بیان اینکه این گروه‌های تروریستی از فرقه وهابیت هستند، گفت: بعد از تشکیل فرقه وهابیت توسط انگلستان و علیه اسلام، این افراد اکنون به انجام عملیات‌های تروریستی می‌پردازند و به تشدید هجمه علیه جهان اسلام کمک می‌کنند. افرادی که جایگاهی در اسلام نداشته و در چارچوب قوانین اسلام حرکت نمی‌کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از کشورهای اسلامی از تروریست‌ها حمایت می‌کنند، گفت: توصیه‌ ما به این کشورها این است که دست از تحرکات خود بردارند چون به زودی آنها نیز درگیر چنین مسائلی خواهند شد و همین گروه‌های تروریستی در کشورهایشان عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

انتهای پیام

کد N50819

وبگردی