آفتاب
آشتیانی:

برخی اقدامات دولت یازدهم با اهداف اصولگرایان سازگار نیست

برخی اقدامات دولت یازدهم با اهداف اصولگرایان سازگار نیست

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس برخی برخوردها بین مجلس و دولت از جمله دادن کارت زرد به وزرا را به دلیل سازگار نبودن فعالیت‌های دولت با اهداف اصولگرایان دانست.

حجت‌الاسلام رضا آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلاتی بین مجلس و دولت چه وزرا و چه مدیران دولتی وجود دارد و اینطور نیست که تفاهم صددرصدی بین همه کارها و عزل و نصب‌ها وجود داشته باشد اما باید با رفت و آمدهای بیشتر، زمینه را برای تفاهم مجلس و دولت و حل مشکلات فی‌مابین فراهم کنیم.

وی افزود: اگر دولت واقعا به وعده‌هایی که داده عمل کند،‌اعتماد مردم جلب می‌شود و در نتیجه تفاهم بیشتری بین دولت و اصولگرایان حاصل خواهد شد اما وقتی به این وعده‌ها عمل نشود، این باعث افتراق خواهد شد.

آشتیانی با اشاره به سوال نمایندگان از وزرای دولت یازدهم و دادن کارت زرد به برخی وزرا خاطرنشان کرد: اینکه گاهی این اتفاقات در مجلس می‌افتد این است که بعضا قدم‌هایی از سوی دولت برداشته می‌شود که در بسیاری از موارد با اهداف اصولگرایان سازگار نیست.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین از کاهش 14 درصدی بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال 93 نسبت به سال گذشته انتقاد کرد و گفت که بودجه برخی موسسات دولتی و فرهنگی کاهش یافته و برخی ردیف‌ها نیز به کلی حذف شده است.

انتهای پیام

کد N50546

وبگردی