آفتاب
وزیر راه و شهرسازی:

10 کیلومتر از آزادراه قزوین ـ رشت روشن می‌شود(ویرایش شد)

10 کیلومتر از آزادراه قزوین ـ رشت روشن می‌شود(ویرایش شد)

با نصب این دکل‌های روشنایی در این مسیر از بروز بسیاری از حوادث همچون تصادفات و واژگونی خودروها جلوگیری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی به پیشنهاد استاندار قزوین دستور تأمین روشنایی 10 کیلومتر از آزادراه قزوین ـ رشت را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش به منظور بازدید از آزادراه قزوین ـ رشت در راهدارخانه این آزادراه که با آغاز فصل سرما فعالیت‌اش دو چندان شده است،حضور یافت.

مرتضی روزبه، استاندار استان قزوین در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از راهدارخانه آزادراه قزوین ـ رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه 10 کیلومتر از طول این مسیر حد فاصل راهدارخانه برف‌گیر و دارای شرایط سخت آب و هوایی است و بعضاً محور دچار مه‌گرفتگی شدید می‌شود پیشنهاد می‌گردد این 10 کیلومتر دکل‌گذاری شود.

وی ادامه داد: با نصب این دکل‌های روشنایی در این مسیر از بروز بسیاری از حوادث همچون تصادفات و واژگونی خودروها جلوگیری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این بازدید با این پیشنهاد، موافقت و دستور نصب دکل‌های روشنایی را صادر کرد.

گفتنی است؛ آزادراه قزوین ـ رشت حدفاصل راهدارخانه تا شهر کوهین سالیانه دارای شرایط بد جوی است که با نصب این دکل‌ها سطح ایمنی این محور افزایش می‌یابد.

عباس آخوندی در سفر یک روزه به استان قزوین علاوه بر بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی در جریان ساخت مراحل احداث بیمارستان تاکستان نیز قرار می‌گیرد.

وی که به همراه تنی چند از معاونان خود صبح امروز از طریق قطار مسافربری تهران ـ میانه وارد استان قزوین شد در این سفر با اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های استان و فعالان حوزه حمل و نقل و ساختمان نیز دیدار می‌کند.

کد N49859

وبگردی