آفتاب

دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب

دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب

باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند اما اگر ناچار شوند عقب‌نشینی می کنند.

آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند اما اگر ناچار شوند عقب‌نشینی می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب، از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شد.

این دیدار بمناسبت سالروز قیام 19 دی صورت گرفته است.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: حادثه 19 دی مظهر نصرت خدا بر مؤمنین است. پیروزی و نصرت خدا در شرایطی که ایمان راسخ با بصیرت و استقامت و تداوم همراه باشد، قطعی است.

ایشان در ادامه تصریح کردند: بصیرت مانند چشم است و ایمان بدون بصیرت انسان را به بیراهه می‌برد. علت تکیه فراوانی که در باب قضایای 9دی بر بصیرت کردیم همین بود که برخی نیز خوششان نیامد.

آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند اما اگر ناچار شوند عقب‌نشینی می کنند.

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: رسیدن به آرمان‌های اسلام و پیشرفت مادی و معنوی هدف جمهوری اسلامی است. تحقق این هدف با ایمان راسخ تداوم راه و بصیرت در امور پیرامونی و جاری، بصیرت نسبت به دشمن و بصیرت نسبت به میدان عمل قطعی است.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می‌شود.

کد N49468

وبگردی