آفتاب
جنتی در مراسم دیدار هنرمندان با رییس جمهوری:

خانه های اهالی هنر را پررونق تر می کنیم/ اعتماد را به جامعه هنری باز می گردانیم

خانه های اهالی هنر را پررونق تر می کنیم/ اعتماد را به جامعه هنری باز می گردانیم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خانه سینما گشوده شد و می کوشیم دیگر خانه های اهالی فرهنگ و هنر را نیز پر رونق تر و آبادتر کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی جنتی شامگاه چهارشنبه در آیین دیدار هنرمندان با رییس جمهوری که هم اکنون در تالار وحدت تهران در حال برگزاری است، افزود: خاری که از پای سینمای ایران درآمده، راه را برای حرکت پر اقتدار صنعت سینمای کشور به آینده هموار کرد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه فرهنگ کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند فضا برای گفت و گو است، اظهار داشت: گفت و گو بین گروه هایی که بحث های آشکار و پنهان، بذر جدایی و تفرقه را بین آن ها کاشته است و به ناحق به این سرمایه های بزرگ اجتماعی بدگمان شده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به رییس جمهوری و هنرمندان حاضر گفت: در طلیعه بهار تدبیر و امید و ماه هایی که گذشت، کوشیدیم بر اساس رهنمودهای جنابعالی اعتماد رابه جامعه هنری بازگردانیم.

جنتی یادآور شد: ما مدیرانی را برگزیدیم که فرهنگ و هنر را می شناسند، به اهالی فرهنگ عشق می ورزند و در جهت هدایت و حمایت از فعالیت های فرهنگی- هنری تلاش می کنند و نه ایجاد موانع و عوامل بازدارنده.

ادامه دارد...

سیام(3)1429**1535
کد N49059

وبگردی