آفتاب

دوعامل انتحاری در شمال غرب پاکستان به هلاکت رسیدند

دوعامل انتحاری در شمال غرب پاکستان به هلاکت رسیدند

اسلام آباد - ایرنا - مقام های پلیس پاکستان چهارشنبه گزارش دادند: نیروهای امنیتی این کشور دو عامل انتحاری را در ایالت ˈخیبرپختونخواˈ در شمال غرب این کشور به هلاکت رساندند.

به گزارش ایرنا، مقام های پلیس ایالت ˈخیبرپختونخواˈ در گفت وگو با خبرنگاران گفتند: نیروهای امنیتی پاکستان امروز در شهر ˈدیره اسماعیل خانˈ این ایالت این دو بمبگذار انتحاری را که قصد حمله به نیروهای ارتش و شهروندان را داشتند؛ به هلاکت رساندند.

شبکه خبری ˈدنیا نیوزˈ پاکستان گزارش داد: مسوولان دولتی شهر ˈدیره اسماعیل خانˈ گفتند که به نظر می رسید این دو تروریست از روزهای گذشته برای هدف قراردادن نیروهای امنیتی کمین کرده و بدنبال فرصت مناسب بودند.

هم اکنون نیروهای ارتش و پلیس پاکستان محل اختفای این دو عامل تروریستی را تحت کنترل گرفته و عملیات جستجو برای بازداشت دیگر عوامل اقدامات ستیزه جویی و همدستان آنان را آغاز کرده اند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت اعزام این دو تروریست برای انجام عملیات خرابکارانه در شهر ˈدیره اسماعیل خانˈ را به عهده نگرفته است.

با این حال شبه نظامیان تحریک طالبان پاکستان موسوم به (تی تی پی) حملات متعددی از جمله بمب گذاری های انتحاری علیه نیروهای ارتش، مقام های دولتی، تجمعات سیاسی و مراسم مذهبی شیعیان در شهر ˈدیره اسماعیل خانˈ انجام داده اند.

آساق ** 1095**1392
کد N48910

وبگردی