آفتاب

اخذ مجوز ملی برای کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری

اخذ مجوز ملی برای کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری

اخذ مجوز ملی برای کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران با برگزاری کنفرانس توسعه مدیریت پولی ومالی درسطح ملی موافقت کرد.

به گزارش دبیرخانه دائمی این کنفرانس باتوجه به اهمیت توسعه دانش مدیریت در نظام پولی ومالی کشور و لزوم ارائه راهکارهای علمی و عملی برای تحقق حماسه اقتصادی در بخش بانکی و درپاسخ به درخواست برگزارکنندگان کنفرانس مذکور، معاونت یادشده، موافقت خود را با برگزاری کنفرانس در سطح ملی اعلام داشت.
براساس گزارش مذکور این موافقت ضمن زمینه سازی برای گسترش مشارکت همه جانبه نهادها و موسسات دولتی در این کنفرانس، امکان بهره مندی هرچه بیشتر از دستاوردهای نظری و مدیریتی آن را افزایش می دهد.
این کنفرانس که با اهتمام مرکز پژوهش های بانک انصار و حمایت علمی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، پژوهشکده پولی وبانکی بانک مرکزی و تعداد زیادی از دانشگاه های معتبرکشور و با مشارکت بانک ها و موسسات اعتباری برگزارمی شود، نخستین کنفرانس دائمی در زمینه توسعه مدیریت نظام پولی و مالی کشور است که همه ساله در سطوح ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.
اداره کل بازاریابی وتبلیغات
کد N48899

وبگردی