آفتاب

تذکر چهار نماینده برای ابلاغ تقسیمات جدید کشوری

تذکر چهار نماینده برای ابلاغ تقسیمات جدید کشوری

تهران - چهار نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی جداگانه ای به وزیر کشور خواستار تسریع در ابلاغ تقسیمات جدید کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «ضرغام صادقی» عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس قرائت کرد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه، نوذر شفیعی نماینده ممسنی، حجت اله درویش پور نماینده ایذه در تذکرهای جداگانه ای به وزیر کشور بر لزوم تسریع در اعمال تقسیمات جدید کشوری تاکید کردند.

همچنین رسول خضری نماینده پیرانشهر نیز در تذکر دیگری به وزیر کشور خواستار تسریع در ابلاغ تقسیمات جدید کشوری شد.

حمید رضا عزیزی، سیدسعید زمانیان، امیرعباس سلطانی، مجید جلیل سرقلعه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری و ناصر سودانی، عبدالله تمیمی و اسماعیل جلیلی نمایندگان استان خوزستان در تذکر مشترکی به وزیر نیرو بر ضرورت بازگشایی جاده چهارمحال و بختیاری به خوزستان تاکید کردند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در تذکری به وزیر نفت بر تسریع در گازرسانی به روستاها تاکید کرد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده تهران نیز در تذکری کتبی به وزیر ورزش و جوانان در خصوص «عدم برخورد مسوولان تربیت بدنی با تخلفات تیم امید در استفاده از محصولات دخانی» انتقاد کرد.

وی در تذکر دیگری به وزیر امور خارجه این پرسش را مطرح کرد که «چرا طرف غربی با وجود پایبندی ایران به توافق ژنو اقدام به اجرای تحریم های جدید علیه ایران کرده است؟»

امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس نیز در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عدم توجه به مشکلات بهداشت و درمان انتقاد کرد.

سیدهادی حسینی، کمال علیپور نمایندگان مردم قائم شهر و علیرضا خسروی نماینده سمنان در تذکر مشترکی به وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل راه های نیمه تمام و رسیدگی به پروژه آسفالت راه های روستایی تاکید کردند.

امیر خجسته نماینده همدان در مجلس نیز در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توجه به انجام تعهدات توسط شرکت های خودروسازی شدند.

ابراهیم کارخانه ای نماینده همدان در تذکری کتبی به وزیر صنعت، معدن وتجارت بر « تجدید نظر اساسی در بهره مالکان و انتقال پروانه بهره برداری از معادن با توجه به سهم ناچیز معادن در تامین درآمدهای دولت علی رغم ذخایر غنی معدنی در کشور» تاکید کرد.

نادر فریدونی نماینده فیروزآباد درتذکری به وزیر راه و شهرسازی بر «لزوم تکمیل پروژه های راه سازی» تاکید کرد.

عباس قائدرحمت نماینده درود و ازنا در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تسریع در تکمیل پروژه های صنعتی به ویژه پروژه های فولاد شد.

سیدناصر موسوی لارگانی در تذکری به وزیر دادگستری بر محاکمه سریع و بدون اغماض مفسدان اقتصادی تاکید کرد.

علی اکبر ناصری و حسین نیازآذری نمایندگان بابل در مجلس نیز در تذکر مشترکی به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام عاجل برای رفع مشکل باغداران تولیدکننده مرکبات شدند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر بهداشت بر نظارت بیشتر بر مدیریت داروخانه های بزرگ و مهم تهران و جلوگیری از نفوذ بهاییان در این مراکز تذکر داد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده تهران نیز در تذکری به وزیر کشورخواستار برخورد با عملکرد آلوده به فساد تورهای گردشگری با یا بدون مجوز شد.

حلیمه عالی نماینده زابل به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره «کمبود نان در استان سیستان و بلوچستان» تذکر داد.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان تهران در تذکری به وزیر بهداشت از واردات چسب های تاریخ گذشته توسط یکی از شرکت های وابسته به سازمان تامین اجتماعی انتقاد کردند.

قاضی پور در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در اعلام علت سقوط هواپیمای تهران به ارومیه در سال 89 شد.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر نیرو خواستار پاسخگویی به نیاز آب شرب، کشاورزی و صنعتی مردم اصفهان با اعمال مدیریت واحد در حوزه آبریز زاینده رود شد.

محسن صرامی فروشان نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عدم فعالیت مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان را جویا شد.

سیام** 2025 ** 1418
کد N48565

وبگردی